AnonymBruker Skrevet 8. januar #1 Del Skrevet 8. januar Noen som har opplevd det samme? Jeg sendte en pakke med Norgespakke/Posten FRA pakkeboks. Fikk varsel om at pakken var levert i pakkeboks, alt OK. Når jeg sjekker appen en uke etterpå fordi jeg lurer på om pakken har kommet frem står det at pakkeboksen var tom! Lang historie kort, kundeservice sa ved første samtale at neida, pakken er underveis, appen er feil, men ved samtale nr 2 går de tilbake på dette og påstår at jeg enten ikke la noe i pakkeboksen eller at jeg ikke lukket den. Ergo får jeg ikke erstatning. Jeg fikk jo varsel om at luken var lukket! Skjønner ikke hvordan pakken da bare blir borte? Posten påstår det er umulig for uvedkommende å åpne luken, men da må jo posten selv ha tatt pakken? Men erstatning får jeg altså ikke, for Postens erstatning gjelder ikke ved tom pakkeboks. Må bare fraråde å sende fra pakkeboks! Anonymkode: abf95...285 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #2 Del Skrevet 8. januar Rart, om budet stjeler pakket er det altså ditt svar? Anonymkode: 614a7...192 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #3 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Rart, om budet stjeler pakket er det altså ditt svar? Anonymkode: 614a7...192 Jepp. 🤷 Posten mener så klart at jeg ikke har lukket luken, men det vet jeg jo at jeg gjorde og det stod jo i appen at nå er pakken levert. Anonymkode: abf95...285 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #4 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen som har opplevd det samme? Jeg sendte en pakke med Norgespakke/Posten FRA pakkeboks. Fikk varsel om at pakken var levert i pakkeboks, alt OK. Når jeg sjekker appen en uke etterpå fordi jeg lurer på om pakken har kommet frem står det at pakkeboksen var tom! Lang historie kort, kundeservice sa ved første samtale at neida, pakken er underveis, appen er feil, men ved samtale nr 2 går de tilbake på dette og påstår at jeg enten ikke la noe i pakkeboksen eller at jeg ikke lukket den. Ergo får jeg ikke erstatning. Jeg fikk jo varsel om at luken var lukket! Skjønner ikke hvordan pakken da bare blir borte? Posten påstår det er umulig for uvedkommende å åpne luken, men da må jo posten selv ha tatt pakken? Men erstatning får jeg altså ikke, for Postens erstatning gjelder ikke ved tom pakkeboks. Må bare fraråde å sende fra pakkeboks! Anonymkode: abf95...285 Derfor boikotter jeg slike pakkebokser, og leverer pakker i hendene til en person. Da kan Posten stilles ansvarlig hvis personen stjeler/roter bort pakken. Men i dag skal VI som kunder gjøre absolutt alt, samtidig som vi ikke får erstatning hvis det skjærer seg. Og priser for "tjenesten" bare stiger. Anonymkode: 39a1b...5f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #5 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Må bare fraråde å sende fra pakkeboks! Anonymkode: abf95...285 100% enig. Det du opplevde, er dessverre prisen man betaler ved å stole på teknologien og supersmarte apper; det er tankevekkende at man i det analoge samfunnet før i tiden hadde et fungerende tognett og et langt bedre postverk, mens man idag er vitne til det ene kaoset etter det andre. Anonymkode: 0308c...a5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Filifjonkamor Skrevet 8. januar #6 Del Skrevet 8. januar Først må jeg si at jeg synes kundeservice på posten er elendig, vet alt for lite Men det du sier er at om det er feil på lukene, noe som jeg vil tro kan skje så er det vi som blir ansvarlige. Sendt en gang fra pakkeboks og det gikk greit. Men prøver stort sett å levere det inn for å være sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå