Gå til innhold

1/10, hva betyr det?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvem er "oss"? Du kan ikke snakke for andre enn deg selv.

Hvis man "roper om troll hele tida" så forteller jo det deg at det er mange på forumet som reagerer på nettopp trolling.

Anonymkode: 367bf...009

Det er nok heller det at det er om å gjøre å være den første til å si dette.

Anonymkode: 829ac...99b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Noe jeg aldri har gjort. Men jeg har laget masse "fiktive"tråder om aktuelle saker som kan skje folk. Fordi jeg vil lære om hvor forskjellige folk er. 

Jeg blir jo ikke trodd samme om jeg skriver sannhet eller omskrevet sannhet så det spiller ingen rolle. 

Problemet er at mange tror ting må være opplevd for at det er relevant.

Opplevde traumer tar jeg hos psykolog,ikke på Kg   

Anonymkode: d14c2...a10

Hvordan presenterer du problemstillingen når det er fiktivt da? Dersom du skriver «Hva synes dere om ditt og datt?» eller «Hypotetisk sett … osv…» så er jo det greit. Skriver du «Min svigermor er sånn og sånn», eller «barnefar/mor vil ikke betale for…» eller i den stilen, da er det ikke greit. 

Anonymkode: f7017...08a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hvordan presenterer du problemstillingen når det er fiktivt da? Dersom du skriver «Hva synes dere om ditt og datt?» eller «Hypotetisk sett … osv…» så er jo det greit. Skriver du «Min svigermor er sånn og sånn», eller «barnefar/mor vil ikke betale for…» eller i den stilen, da er det ikke greit. 

Som jeg sa:jeg lager ikke personlige tråder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Men jeg har massevis av ganger laget fiktive problemstillinger i tråder og det skaper masse engasjement. Det som er interessant med det er å se hvor forskjellige folk er. Jeg syns personlige tråder er kjedelig og dumme i og med at vi kun får en side av saken. 

Skrev du. Jeg spurte:

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Og du svarer dette;:

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Som jeg sa:jeg lager ikke personlige tråder. 

Hva er det du mener da? 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Skrev du. Jeg spurte:

Og du svarer dette;:

Hva er det du mener da? 😂😂

Problemstillinger uten å personliggjøre dem til personer. Kommer ikke på noe godt eksempel akkurat nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Problemstillinger uten å personliggjøre dem til personer. Kommer ikke på noe godt eksempel akkurat nå. 

Men jeg bruker ikke "hypotetisk sett"eller noe for gidder jo ikke folk å bry seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men jeg bruker ikke "hypotetisk sett"eller noe for gidder jo ikke folk å bry seg. 

Ok, da tenker jeg likevel dette er formulert slik at folk tror det er noe du eller noen du kjenner har opplevd, at det er ekte situasjoner - selv om du kanskje teknisk sett kan påstå at du har ikke sagt det direkte….  Men jeg tror ikke vi kommer videre her, vi er uenige, og sånn er det av og til. Jeg synes ikke det er innafor eller normal oppførsel i det hele tatt, og jeg skjønner ikke helt poenget med det heller. men for all del, det er jo ikke slik at det er det verste man kan holde på med i verden heller 😊 Jeg antar du ser på det som underholdning og noe som ikke skader noen ( med mindre man påstår noe som fremmer skadelige stereotyper eller skaper polarisering). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ok, da tenker jeg likevel dette er formulert slik at folk tror det er noe du eller noen du kjenner har opplevd, at det er ekte situasjoner - selv om du kanskje teknisk sett kan påstå at du har ikke sagt det direkte….  Men jeg tror ikke vi kommer videre her, vi er uenige, og sånn er det av og til. Jeg synes ikke det er innafor eller normal oppførsel i det hele tatt, og jeg skjønner ikke helt poenget med det heller. men for all del, det er jo ikke slik at det er det verste man kan holde på med i verden heller 😊 Jeg antar du ser på det som underholdning og noe som ikke skader noen ( med mindre man påstår noe som fremmer skadelige stereotyper eller skaper polarisering). 

Jeg trenger ikke din godkjenning på noen som helst måte da 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Selvfølgelig ikke, hvorfor sier du det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Går det bra med deg?  Jeg ser jo hva du har skrevet tidligere ang traumer og om å få «korreks» for hvordan du lever. Det var ikke meningen å  evt trigge noe hos deg, og jeg gav kanskje for mye på her. Som sagt, så lenge du ikke med vilje lyver om noe som fremmer skadelige stereotyper eller nører opp under polarisering, så er det jo ganske uskyldig å dikte bittelitt innemellom. Jeg går ut av tråden her nå. Ha en fin helg videre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Går det bra med deg?  Jeg ser jo hva du har skrevet tidligere ang traumer og om å få «korreks» for hvordan du lever. Det var ikke meningen å  evt trigge noe hos deg, og jeg gav kanskje for mye på her. Som sagt, så lenge du ikke med vilje lyver om noe som fremmer skadelige stereotyper eller nører opp under polarisering, så er det jo ganske uskyldig å dikte bittelitt innemellom. Jeg går ut av tråden her nå. Ha en fin helg videre. 

Hæ? Hva er det du rører med ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...