Frøken Labb Skrevet 4. mars 2006 #1 Skrevet 4. mars 2006 (endret) Den reklamen for den nye grandiosa-pizza'n, er så digg! Klarer ikke å få melodien ut av hodet: grandiosa, lørdags-pizza! Hele kroppen begynner å rocke med. Morsomt med de gamle folka og de små ungene som rapper med. Men synes det er pinlig å digge den også, er jo nettopp det de komerse folka vil... Hva synes du? Bra/dårlig? Endret 4. mars 2006 av heldigemeg
Anglofil Skrevet 4. mars 2006 #2 Skrevet 4. mars 2006 Ja, så den for første gang da jeg var på kino i går. Bra reklame. Mvh Yvonne
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2006 #3 Skrevet 4. mars 2006 den er god... første gangen jeg prøvde. men sist lukta den så rart... skal ha den igjen i morgen, håper den lukter ok da....
Frøken Labb Skrevet 4. mars 2006 Forfatter #4 Skrevet 4. mars 2006 den er god... første gangen jeg prøvde. men sist lukta den så rart... skal ha den igjen i morgen, håper den lukter ok da.... ← Tenkte på reklamefilmen egentlig. Men smakte den i går, og synes den var helt grei, men ikke så god som reklamefilmen!
tommeline Skrevet 5. mars 2006 #5 Skrevet 5. mars 2006 Morsom reklame! Absolutt en reklamesang man kan få på hjernen...
Cuba Skrevet 5. mars 2006 #7 Skrevet 5. mars 2006 Jeg har den som ringetone! Gratis jo! Syns ikke pizzaen var noe veldig særlig da..
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2006 #8 Skrevet 5. mars 2006 Kjempetøff reklame, men har ikke klart å frite meg til å smake på pizzaen. Så sånn sett bommer den litt.
Cr@sh Skrevet 5. mars 2006 #9 Skrevet 5. mars 2006 En Gullfisk-vinner for 2006, spør du meg... Kjempemorsom!
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2006 #10 Skrevet 5. mars 2006 Nei, synes ikke noe om Grandiosareklamene som har vært eller er. Det er på tide å bytte ut de gule kartongene og reklamefolkene synes jeg. Reklamene har hittil vært (og er) altfor folkelige, i stil med Tore på sporet og Tande P. I mine ører klinger det negativt. Musikken de bruker i reklamen, handlingen, signalet og innholdet er ikke bra! Grandiosa må skjerpe seg og spark reklamebyrået, finn et nytt!
Lassie Skrevet 5. mars 2006 #14 Skrevet 5. mars 2006 Synes den er festlig, jeg... Har den tilogmed som ringetone, var jo gratis jo!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå