AnonymBruker Skrevet i går, 10:06 #1 Del Skrevet i går, 10:06 Jeg har i det siste året opplevd det jeg tror er squirting når jeg får orgame. Altså hvis jeg slipper opp og ikke holder igjen blir orgasmen så ufattelig intens, og da kommer det. I dag opplevde jeg det også, men det var ganske mye som kom. Så begynte jeg å tenkte om jeg egentlig tisser på meg? Har alltid vanskeligheter med å tisse etter orgasme, og jeg tror jo egentlig ikke det er det, men ble også usikker nå siden det var så mye? 🤯 Tips til hva som kan hjelpe med å ikke gjøre det? Evt erfaringer, hvor dere opplevde det samme? Har født barn, og er 35. Ikke alltid jeg er god på knipeøvelser 😬 Anonymkode: 61597...6f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 11 timer siden #2 Del Skrevet 11 timer siden Squirtingen skjer vanligvis ukontrollert, men sammentrekninger av en orgasme kan fremskape squirtingen. Noen squirter før eller etter en orgasme. Hvordan squirtingen føles er forskjell fra kvinne til kvinne.. for noen tenner på dette, mens andre føler nesten ingenting. Så det finnes ikke noe korrekt svar på følelsen. Stimulerer du G-punktet vil vel alle vanligvis få sterke orgasmer.. men stimuli av G-punktet, stimulerer du egentlig Skenes kjertler. Hvorfor enkelte kvinnes synes at det mye deiligere med G-punkts orgasme, enn en vanlig klitthode orgasme er også uviss eller forskjeller på. Vil vel tro at det er deilig å bli massert, innvendig i skjeden på et "urørt" punkt? For å oppnå squirting avhenger hvordan du stimulerer og hvor mye disse kjertlene er utviklet.. dvs små kjertler gir ingen squirt.. mens de som er større sender signaler til nyrene, som igjen produserer squirtvæsken ned til blæra. Dette sjer veldig fort, så fort at det ikke skaper lukt eller farge som vanlig urin. Altså den er nesten lukt og fargeløs, men den har også en glattere konsistens enn urin. Det er derfor en stor forskjell på squirtvæsken og urin. NB! Dette er med forbehold, at du har tømt blæra for urin før du begynner. Tror ikke det finnes noe quickfix, for å slutte med å squirte,.. det tar tid å få disse kjertlene til å bli mindre igjen. Så stimuli uten berøring av disse kjertlene, vil nok squirtingen avta etterhvert🤔 Eller finnes det noen andre tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå