AnonymBruker Skrevet 8. januar #41 Del Skrevet 8. januar rummyking skrev (2 timer siden): Har kvinnelig bestevenn men jeg ville aldri ligget med henne Hvorfor ikke? Anonymkode: 6d2ef...d0b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #42 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (31 minutter siden): For meg selv. Nei. Det stemmer ikke. Har flere kvinnelige venner jeg aldri i verden ville hatt noen seksuell relasjon med. Min personlige oppfatning er at de som ikke har venner av motsatt kjønn, har noe mangelfull sosial fungering. Anonymkode: b90a5...019 Uenig. Jeg tror bare ikke de er vant til det. Jeg var ikke det. Alle som ikke er vant til det har en tendens til å ikke forstå at det kan gå an, fordi den eneste erfaringen med relasjon til det motsatte kjønn er romantikk eller sex. Derfor er de også mer sjalu. Har gått gjennom hele denne prosessen. Min første mannlige venn fikk jeg da det viste seg at jeg visstnok var kul nok til at folk, inkludert menn, ønsket selskapet mitt. Jeg trodde derimot at vi datet. Vi har ledd mye av dette i etterkant. Han er godt gift og var råforelska i den dama allerede da vi begynte å henge. Ellers er grovinndelingen av vennskap og lyst ganske dårlig. Når man har vært venn med mennesker av det kjønnet man i utg. tiltrekkes av over mange år, har vel de fleste i ny og ne vurdert om de kunne vært sammen med eller ligget med vedkommende i ny og ne, i hvert fall som singel. Men den typen flyktige tanker er derimot ikke til noe hinder hvis det faktisk et et ekte vennskap. Anonymkode: 71077...c53 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rummyking Skrevet 8. januar #43 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvorfor ikke? Anonymkode: 6d2ef...d0b Fordi vi er venner. Trenger ikke være vanskeligere enn det. Hun er pen og snill og alt slikt. Men det er alikevel uaktuelt. Er faktisk ikke slik at en må ligge med noen bare fordi de er kvinner 🙈 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #44 Del Skrevet 8. januar Beloved skrev (10 minutter siden): Min erfaring: veldig mange vennskap mellom menn og kvinner oppstår fordi mannen tar initiativ til prating/lett flørt med en dame han synes er attraktiv, men så viser det seg at hun er i et forhold eller bare uinteressert men avviser ham på en pen nok måte til at han føler "jaja men hun var jo koselig, og kanskje kan det bli noe ved en senere anledning". Og så fortsetter de å snakke sammen og det blir et vennskap etter hvert. Ikke med veldig bevisste baktanker fra mannens side, men dersom dama spør "pule?" så får hun høyst sannsynlig et "ja". Men så har man selvfølgelig også vennskap som er mer "påtvunget" og dermed ikke utvikler seg fra et utgangspunkt der mannen har tatt initiativ - der de kanskje har vært venner siden de var barn, har studert sammen, delte hybel, jobbet tett sammen i X år, eller det er dama til bestekameraten og alle tre pleier å feriere/feste sammen. Da er det mer sannsynlig at det aldri har vært noen fysisk tiltrekning tilstede. Godt skille mellom de to. Jeg tror absolutt ikke mennene til venninnene mine er tiltrukket av meg, selv om jeg anser del som mine venner også. Ei heller barndomskompisen osv. Det er vennskap som er dannet vis noe - ikke nye vennskap som starter fordi to kommer sammen i voksen alder, studietid osv. Jeg tror derimot at menn og kvinner kan være venner og at vennskapet kan være genuint. Men hvis dette er vennskap av typen du beskriver som nr 1 her så er jeg 100% sikker på at han hadde sagt ja til å pule om han var singel. Fordi vennskapet startet med en tiltrekning mot den andre på et eller annet vis Anonymkode: 70f34...b45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #45 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du har tydeligvis masse å lære om menn. Mange menn klarer å oppføre seg som venn, men du kan jo teste ut om de vil ligge med deg om du spør. 100% vil svare ja. Anonymkode: 41ae9...0ba Det er vel helst desp menn som hevder dette. De klarer ikke forestille seg et annet perspektiv enn at de konstant er sulteforet på sex og vil takke ja til et hvert tilbud. Anonymkode: 94cca...7d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #46 Del Skrevet 8. januar rummyking skrev (15 minutter siden): Fordi vi er venner. Trenger ikke være vanskeligere enn det. Hun er pen og snill og alt slikt. Men det er alikevel uaktuelt. Er faktisk ikke slik at en må ligge med noen bare fordi de er kvinner 🙈 Nei det må man ikke. Jeg bare lurte. Anonymkode: 6d2ef...d0b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #47 Del Skrevet 8. januar Finnes det virkelig menn som tenker "Olga er en grei dame, morsom å være sammen med, og mange felles interesser har vi også. Søren at vi ikke kan være venner, siden jeg ikke er tiltrukket av henne!" Anonymkode: 499cd...d2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #48 Del Skrevet 8. januar Jeg er mann i fast forhold. Har flere venniner, ingen av disse har jeg noen intensjon om å "ligge med". Har også før jeg hadde kjæreste hatt flere venniner jeg aldri kunne tenkt meg og ligge med. Anonymkode: a9b05...a72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #49 Del Skrevet 8. januar Har masse mannlige venner, og jeg ser ikke ut så tviler på de har voldsomt lyst til å ligge med meg 🤭 Anonymkode: 6fa38...2f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #50 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Finnes det virkelig menn som tenker "Olga er en grei dame, morsom å være sammen med, og mange felles interesser har vi også. Søren at vi ikke kan være venner, siden jeg ikke er tiltrukket av henne!" Anonymkode: 499cd...d2c Nei. Mer sånn jeg er kåt å klar, skulle ønske noen var hær. Kanskje "insert friend" vil være med å ha det gøy? De man omgås mest med er som oftest den som oftest ramler inn i hodet først. Anonymkode: b8a6c...c29 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #51 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): For noe tull. Menn er mennesker de også, de verdsetter nok vennskapet over sex, og er klar over hvor ødeleggende sex er for vennskap. Anonymkode: 6e395...2b7 Menn er mennesker de også ja…😂👌🏻 Anonymkode: b9788...bf5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #52 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Finnes det virkelig menn som tenker "Olga er en grei dame, morsom å være sammen med, og mange felles interesser har vi også. Søren at vi ikke kan være venner, siden jeg ikke er tiltrukket av henne!" Anonymkode: 499cd...d2c De fleste treffer vel fler hyggelige mennesker enn de man har kapasitet til å pleie vennskap med? Mens om man egentlig ønsker mer er det lettere å prioritere. Anonymkode: 1dcfa...2d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #53 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (6 timer siden): menn velger vel ikke å bli venn med damer ut i fra hvor attraktive de syns dem er? Anonymkode: e29f6...3a7 Synes jeg en dame er attraktiv så er jeg i hvert fall mye mer interessert i å bli venn med henne enn hvis hun ikke er attraktiv. Jeg har aldri hatt nære venninner som jeg ikke har vert seksuelt tiltrukket av, men det betyr ikke at jeg har hatt baktanker med vennskapet. Hvis jeg ikke er veldig sikker på at hun kunne vert interessert i noe mer enn vennskap, så har jeg ikke risikert å ødelegg vennskapet ved å legge an på henne. Synes bare det er litt ekstra hyggelig å være venn med en dame som er fin (i tillegg til å ha fin personlighet selvfølgelig). Anonymkode: 6a58e...729 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #54 Del Skrevet 8. januar Stort sett korrekt ja Anonymkode: 5f870...82c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #55 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (9 timer siden): Menn er ikke venner med kvinner, nei. De venter bare på en anledning. Anonymkode: 17b80...9fb Joda, så lenge de er stygge nok, så går det fint. Men nei, kan ikke være venner med attraktive kvinner. Anonymkode: 0af0d...dc4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #56 Del Skrevet 8. januar Ok, så man kan i hvert fall slutte at tanken på sex har falt dem inn? Det får man jo bare ta som et kompliment, i så fall. Jeg tror ikke mine venner har baktanker, da jeg er blitt venn med dem da de og jeg var i forhold. Men det er greit å vite litt hvor landet ligger fremover med nye mannlige bekjentskaper. Er en fyr nå som har meldt meg litt og jeg har lurt på om det bare er vennskapelig eller om han er interessert i noe mer. (Venn av en kamerat, vi har en del felles interesser). Tenkte først at det nok absolutt kun van for vennskap, siden jeg tenker han er litt over min league, men sex er kanskje uansett interssant, da. Anonymkode: e29f6...3a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #57 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (16 timer siden): Det er vel helst desp menn som hevder dette. De klarer ikke forestille seg et annet perspektiv enn at de konstant er sulteforet på sex og vil takke ja til et hvert tilbud. Anonymkode: 94cca...7d8 Du ser ikke selvmotsigelsen i ditt eget innlegg? Anonymkode: 41ae9...0ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #58 Del Skrevet 12. januar Ikke to like mannfolk kommer kanskje an på alderen. Jeg vet ikke. Anonymkode: 900ac...e79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #59 Del Skrevet 12. januar Menn og kvinner blir venner fordi kvinnen ikke var interessert i noe annet med mannen. Anonymkode: ec192...f48 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #60 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (På 8.1.2025 den 11.23): Jaja, vedkommende får teste ut teorien med sine mannlige venner. Tror de er klare for noe mer så fort de får sjansen. Anonymkode: 41ae9...0ba For noe forbanna gammeldags vas ! Anonymkode: 7a780...85e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå