AnonymBruker Skrevet 8. januar #21 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): ubetalte kommunale avgifter som må forkynnes til avhør ?? Anonymkode: 9a66d...6df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NakenPanda Skrevet 8. januar #22 Del Skrevet 8. januar Litt langt ut i uka til å fremdeles ha fylleangst 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 8. januar #23 Del Skrevet 8. januar Ring politiet og spør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #24 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Nå trodde jeg du hadde fått nødvarslet, men det var klokken 12. Tipper mange fortsatt ringer inn for å høre hvorfor telefonen hyler og det står Hilsen Politiet. 😛 Anonymkode: f5740...49d Nei, dette var noen timer tidligere. Anonymkode: a5730...f98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #25 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): ?? Anonymkode: 9a66d...6df Tvangssalg ( som oftest grunnet ubetalt kom/skatt), konkursbegjæringer og andre sivilrettslige saker som skal forkynnes. Det forsøkes gjerne å få vedkommende ned på en stasjon før man sender ut noen på leit etter vedkommende. Da kan man oppleve tapte anrop fra organisasjonen politiet. Det kan selvsagt gjelde andre strafferettslige forkynnelser også, men da kobler folk oftere at politiet ringer kontra om det er noe sivilrettslig. poenget var, politiet er stort å har et hav av oppgaver. Trenger ikke gjelde noe strafferettslige.. Anonymkode: 390f5...d24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #26 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Tvangssalg ( som oftest grunnet ubetalt kom/skatt), konkursbegjæringer og andre sivilrettslige saker som skal forkynnes. Det forsøkes gjerne å få vedkommende ned på en stasjon før man sender ut noen på leit etter vedkommende. Da kan man oppleve tapte anrop fra organisasjonen politiet. Det kan selvsagt gjelde andre strafferettslige forkynnelser også, men da kobler folk oftere at politiet ringer kontra om det er noe sivilrettslig. poenget var, politiet er stort å har et hav av oppgaver. Trenger ikke gjelde noe strafferettslige.. Anonymkode: 390f5...d24 Det du nevnte er det IKKE. Har betalt alt til tiden, ingen økonomiske problemer (sånn utover at jeg har så dårlig råd at jeg må spare på mye). De har forsovet ikke kontaktet meg flere ganger i dag, så velger å tro det bare var scam. For nå. Anonymkode: a5730...f98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #27 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det du nevnte er det IKKE. Har betalt alt til tiden, ingen økonomiske problemer (sånn utover at jeg har så dårlig råd at jeg må spare på mye). De har forsovet ikke kontaktet meg flere ganger i dag, så velger å tro det bare var scam. For nå. Anonymkode: a5730...f98 Nei sjelden man sitter å ringer til en person gjentatte ganger ila en dag. Hadde jeg vært deg hadde jeg ringt inn til det aktuelle politi distrikte - er det scam så er det også fint å varsle om at nr blir brukt. Anonymkode: 390f5...d24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #28 Del Skrevet 8. januar Ring 02800 og si ifra om at du har blitt oppringt av det nummeret. De er helt sikkert interessert i tips om potensielle svindeloppringinger. Anonymkode: 5c449...fd0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 8. januar #29 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hei! Jeg fikk et tapt anrop fra et nummer politiet visst bruker, men det står samtidig på nett at nummeret kan brukes som svindel. Jeg er livredd for å ringe tilbake, fordi jeg er redd jeg kan ha gjort noe straffbart i tilstander jeg ikke husker. Hvilket nummer ringer politiet fra? Ringer de opp igjen? Kontakter de på andre måter? Anonymkode: a5730...f98 Har blitt oppringt selv fra politiet. I samme situasjon som deg, de svarte ikke da jeg tok telefonen… Søkte opp nr, og det var en politistasjon et sted i Norge. Husker ikke helt nå, men mener jeg ringte politiet på nummeret, fikk svar fra en tjenestemann og opplyste om at andre bruker nr. Det er visst en greie, at svindlere på et eller annet vis greier å bruke politiets nr. Fryktelig guffent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 8. januar #30 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (15 timer siden): Kjenner flere som har opplevd dette i det siste, noen ringte faktisk opp igjen og havnet hos politiet, som ikke hadde ringt. Så er nok spoofing, bare slapp av. Anonymkode: 323b2...aed Det som skjedde med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 8. januar #31 Del Skrevet 8. januar Ts, har du mistet noe i fylla? Som lommebok fex? Da kan det være at de ringer for å si at tingene har dukket opp i forb med en sak. Det skjedde med meg, ikke i fylla da men i ammetåka. Men holder en knapp på det de andre sier her; spoofing(?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå