AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #1 Del Skrevet 17 timer siden Kunne du datet noen med brune hullete tenner? Ikke litt gule men helt brune Anonymkode: e1d49...d9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #2 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Kunne du datet noen med brune hullete tenner? Ikke litt gule men helt brune Anonymkode: e1d49...d9d Hvordan er personen sånn ellers? Anonymkode: a56d1...bee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #3 Del Skrevet 16 timer siden Og det er umulig å gjøre noe med dette? Er det mangelfull hygiene som det skyldes, eller handler det om sykdom? Hvis en person har forsømt tannhygiene i den grad at tennene er helt brune, så tror jeg at jeg melder pass... Såpass må virkelig et oppegående menneske skjønne. Anonymkode: cf498...12c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #4 Del Skrevet 14 timer siden Nei… Anonymkode: 206f7...aaf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #5 Del Skrevet 14 timer siden Absolutt ikke! Stygge tenner er noe av det ekleste jeg vet. Anonymkode: 26680...aa2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #6 Del Skrevet 14 timer siden Nei, for det er helt unødvendig å ende opp med brune tenner. Hull ser jeg neppe om en person har. Anonymkode: fd5a8...afd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 14 timer siden #7 Del Skrevet 14 timer siden Nei, det vitner om lite tiltak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 14 timer siden #8 Del Skrevet 14 timer siden Jeg har aldri møtt en som har helt brune tenner 🙈 selv ikke en gang 50-åringer.. Jeg har inntrykk av at det ikke er vanlig? Jeg husker jeg møtte en 20-åring med brune flekker på en del av tennene, men hun hadde kjæreste. 😌 Utrolig sosial og hyggelig jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #9 Del Skrevet 14 timer siden Nei. Ødelagte tenner er nasty. Vil jo gjerne kysse en potensiell partner, det skjer ikke når tennene er stygge Anonymkode: 61248...76d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #10 Del Skrevet 12 timer siden Nei. Anonymkode: 11d71...b88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #11 Del Skrevet 7 timer siden Nei, aldri. Anonymkode: 5be54...325 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet 7 timer siden #12 Del Skrevet 7 timer siden Hvis det kom av dårlig hygiene og personen i tillegg hadde kronisk dårlig ånde - nei. Hvis det kom av sykdom og ikke medførte spesielt dårlig ånde - ja, hvis personen var bra ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #13 Del Skrevet 7 timer siden Nei. Det høres ut som psykisk relatert, hvis øan har så dårlige tenner uten å gjøre noe med saken. Anonymkode: 7a69e...171 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #14 Del Skrevet 5 timer siden Nei, absolutt ikke!!! Anonymkode: c05b0...a15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 5 timer siden #15 Del Skrevet 5 timer siden Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 4 timer siden #16 Del Skrevet 4 timer siden Nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #17 Del Skrevet 4 timer siden Nei. Anonymkode: ec65b...c74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #18 Del Skrevet 4 timer siden Nei, brune tenner er noe av det ekleste jeg vet på mennesker. Anonymkode: 7fdec...a44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #19 Del Skrevet 3 timer siden Skulle ønske jeg ikke var så overfladisk, men nei... jeg tror det er instant turnoff faktisk, selv om alt annet er på topp. Tror faktisk jeg heller ville gått for en mindre pen fyr med strøkne tenner enn en strøken mann med brune tenner. Nå er det ikke SÅ vanskelig å fikse tenna (tror jeg?), så han burde isåfall få fikset det kjapt for å ikke misse noe. Anonymkode: 6626e...af3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå