AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #1 Del Skrevet 17 timer siden Jeg elsker massasje og vet jeg har mye spenninger. Ønsker derfor å ta gravidmassasje rett før fødsel (skal settes igang rundt uke 38 så tenkte i uke 37). Men hvordan er det i praksis? Ligger man på magen på en benk som i vanlig massasje? Anonymkode: 47f1b...695 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Del Skrevet 14 timer siden Du ligger absolutt ikke på magen nei. Massasjen er tilpasset gravide slik at ting ikke skal være ubehagelig. Det er gjerne sittende massasje slik at du ikke skal ligge flatt på hverken rygg eller mage. Anonymkode: 81b04...acc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Del Skrevet 8 timer siden Var på gravidmassasje på farris bad 2 måneder før fødsel, og der var det liggende på siden når de skulle massere ryggen. Var hos en kiropraktor litt tidligere i graviditeten og hun hadde en benk hvor man kunne senke "magedelen" slik at man kunne ligge på magen uten å få trykk på magen. Men der hadde jeg ikke fått plass til min mage i uke 37 😅 Et lite sidespor, men jeg ble ekstra sensitiv som gravid og både hos kiropraktor og på massasje fikk jeg en slags reaksjon med kaldsvette og svimmelhet. Aner ikke hva som forårsaket det, og sier ikke at du kommer til å få det. Men dersom du opplever det så er du ikke alene. Anonymkode: d8a4e...428 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Jeg svimte av før hun kom til ryggen😂 fikk en god halv fotmassasje da! Og prøvde litt på ansiktet før jeg ble svimmel igjen. så jeg anbefaler ikke den type massasje😂 men sikkert sykt digg om en ikke svimer av da Anonymkode: 4a518...1aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden Har fått deilig massasje som høygravid. Ligger på siden og bygges opp med puter for at man kan slappe av komfortabelt. Beneste minuset er at jeg i alle fall måtte tisse hyppig på slutten. Så med 90 minutters massasje ble jeg tissetrengt på slutten. Man får jo gjerne servert noe te eller isvann før man setter i gang, i alle fall hvis du gjør det på en spaplass. Anonymkode: 4a896...d84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Del Skrevet 1 time siden God erfaring fra Britannia. Det er helkroppsmassasje, men massøren der sa at hun ikke tar føtter og korsrygg siden det ikke er forsvarlig. Virket som hun kunne hva hun gjorde, men jeg tror det er viktig å gå til et ordentlig sted. Massøren på Britannia sa også at man ikke bør gjøre det hvis man har plager med bekkenet (en venninne av meg hadde plager og tok massasje, og ble verre). Anonymkode: daced...d57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31 minutter siden #7 Del Skrevet 31 minutter siden AnonymBruker skrev (38 minutter siden): God erfaring fra Britannia. Det er helkroppsmassasje, men massøren der sa at hun ikke tar føtter og korsrygg siden det ikke er forsvarlig. Virket som hun kunne hva hun gjorde, men jeg tror det er viktig å gå til et ordentlig sted. Massøren på Britannia sa også at man ikke bør gjøre det hvis man har plager med bekkenet (en venninne av meg hadde plager og tok massasje, og ble verre). Anonymkode: daced...d57 Spennende. Dette kan jeg tro på. Går til fysio pga bekken, og hun masserer, men veldig veldig forsiktig, så forsiktig at jeg har lyst til å be henne ta i mer. Men er nok en grunn, og dagen etter har jeg så mange vonde punkter, men som slipper dagen etter det igjen. Så hvis man ikke vet hva man gjør og ikke vet risikoen så er der nok riktig det hun du traff sier. Anonymkode: 72930...53a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå