AnonymBruker Skrevet 8. januar #1 Skrevet 8. januar Hvordan fungerer dette? Jeg jobber som nattevakt i 80 % stilling. Jeg tjener mer enn det jeg ville gjort om jeg jobbet dagstilling 100 %. Taper jeg pensjon? Anonymkode: 5890a...97b
tøydokka Skrevet 8. januar #2 Skrevet 8. januar sånn jeg har forstått det, så beregnes pensjonen ut fra inntekt og ikke stillingsbrøk. Så du kommer ikke dårligere ut av det enn en som jobber 100% på dag.
AnonymBruker Skrevet 15. januar #3 Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (På 8.1.2025 den 2.22): Hvordan fungerer dette? Jeg jobber som nattevakt i 80 % stilling. Jeg tjener mer enn det jeg ville gjort om jeg jobbet dagstilling 100 %. Taper jeg pensjon? Anonymkode: 5890a...97b Er du sikker på det? Jeg jobbet 60% nattevakt før, og tjente dårligere enn jeg tjener nå i 80% dag og kveldsstilling. Jeg har nesten bestandig jobbet som nattevakt, og bestandig hørt at jeg tjener bedre som nattevakt enn en høyere stilling på dag/kveld, men det stemmer ikke. Anonymkode: c987f...772
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå