AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #1 Del Skrevet 18 timer siden Hei! Har seg sånn at typen klina med bestevenninnen sin for noen mnd siden. Jeg fant ut av dette i dag, fra noen andre… Hva GJØR man i en slik situasjon? Hvafaen skjer liksom? Hva hadde dere gjort? Anonymkode: 6a7b8...2bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #2 Del Skrevet 18 timer siden Dratt til familie og drukket meg full i noen dager. Ligget med en gammel flamme på gjesterommet til mora mi. Røyka hasj, spist is og sett på Netflix. Så ville jeg gått over til turer i skogen etter noen dager og sett litt på Finn.no etter leilighet. Vært der før. Dette er den riktige måten. Anonymkode: bd341...b19 9 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #3 Del Skrevet 18 timer siden Hørtes ut som strevende løsning…😅 -TS Anonymkode: 6a7b8...2bd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #4 Del Skrevet 18 timer siden Ville i første omgang tatt det opp med ham og spurt hvorfor i h* han gjorde det. Hadde mest sannsynlig dumpet ham, såfremt det ikke er felles barn i bildet. Hvis vi skulle fortsatt sammen måtte i allefall denne venninna forsvunnet. Borte fra all kontakt. Problemet med det er at jeg hadde nok ikke stolt på at de faktisk hadde kuttet vennskapet. Så derfor like greit å bare avslutte likevel 🤔 Anonymkode: 983e6...a96 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #5 Del Skrevet 18 timer siden Jeg ville konfrontert ham og gjort det slutt. Denne bestevenninnen og han har tydeligvis ikke vært ærlige med hva de la i dette såkalte vennskapaforholdet. Jeg hadde ønsket dem lykke til... Hadde ikke orket å prøve mer, for som brukeren over meg skriver, jeg hadde ikke stolt på at de faktisk kuttet kontakten. Anonymkode: 7a204...24c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #6 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hei! Har seg sånn at typen klina med bestevenninnen sin for noen mnd siden. Jeg fant ut av dette i dag, fra noen andre… Hva GJØR man i en slik situasjon? Hvafaen skjer liksom? Hva hadde dere gjort? Anonymkode: 6a7b8...2bd Jeg har et ganske rart synspunkt på utroskap og hadde godtatt mye, men ikke når det er snakk om utroskap med slekt, venner eller folk som bor i samme by. Du kommer til å overtenke dette laaang tid fremover selvom du tilgir han. Hvis dere bor utroskap hadde jeg sagt til han «det går bra, whatever» så hadde jeg begynt å se etter andre steder og bo og andre mannfolk som rebound. Hvis dere ikke bor sammen: besøk venner og familie og glem han Anonymkode: 39094...fff 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #7 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ville i første omgang tatt det opp med ham og spurt hvorfor i h* han gjorde det. Hadde mest sannsynlig dumpet ham, såfremt det ikke er felles barn i bildet. Hvis vi skulle fortsatt sammen måtte i allefall denne venninna forsvunnet. Borte fra all kontakt. Problemet med det er at jeg hadde nok ikke stolt på at de faktisk hadde kuttet vennskapet. Så derfor like greit å bare avslutte likevel 🤔 Anonymkode: 983e6...a96 Takk for svar. Vi er i tidlig 20-åra uten barn. Har konfrontert han med det, og det stemmer dessverre… Hvordan klarer folk å gå så «lett»? Fram til i dag har alt vært helt supert… -TS. Anonymkode: 6a7b8...2bd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #8 Del Skrevet 18 timer siden Jeg hadde nok gått, for jeg hadde aldri fått tillit til han igjen, og da er det ikke noe vits å prøve engang. Anonymkode: dd192...09b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #9 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg ville konfrontert ham og gjort det slutt. Denne bestevenninnen og han har tydeligvis ikke vært ærlige med hva de la i dette såkalte vennskapaforholdet. Jeg hadde ønsket dem lykke til... Hadde ikke orket å prøve mer, for som brukeren over meg skriver, jeg hadde ikke stolt på at de faktisk kuttet kontakten. Anonymkode: 7a204...24c Jeg har aldri møtt denne venninna, men det sier kanskje seg selv🙃 Han sier han ikke visste om det før i dag, iom at han var driting… Hadde aldri sett dette for meg faktisk. -TS. Anonymkode: 6a7b8...2bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #10 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har et ganske rart synspunkt på utroskap og hadde godtatt mye, men ikke når det er snakk om utroskap med slekt, venner eller folk som bor i samme by. Du kommer til å overtenke dette laaang tid fremover selvom du tilgir han. Hvis dere bor utroskap hadde jeg sagt til han «det går bra, whatever» så hadde jeg begynt å se etter andre steder og bo og andre mannfolk som rebound. Hvis dere ikke bor sammen: besøk venner og familie og glem han Anonymkode: 39094...fff Takk for svar. -TS. Anonymkode: 6a7b8...2bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #11 Del Skrevet 18 timer siden Jeg hadde først blitt sint og lei meg. Så hadde jeg lagt en plan fremover. (Hvor jeg skal være, se etter leilighet osv). Jeg hadde så spurt han i en casual random setting, feks under middagen. "Men du, jeg hørte du hadde klint med x her on dagen. Var det bra eller?" Og sett reaksjonen. Så hadde jeg fulgt opp med å si at for meg er dette uakseptabelt, også planen min fremover (sover hos mamma fremover, har sett på leilighet og sendt oppsigelse på den vi bor i) blsbls. Hadde også pakker ned og oppbevart hos noen andre dyre smykker og ting jeg er redd for, vet aldri hva svin er kapable til når de blir oppdaget og blir til store drittunger Anonymkode: b13e8...ebe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #12 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg hadde først blitt sint og lei meg. Så hadde jeg lagt en plan fremover. (Hvor jeg skal være, se etter leilighet osv). Jeg hadde så spurt han i en casual random setting, feks under middagen. "Men du, jeg hørte du hadde klint med x her on dagen. Var det bra eller?" Og sett reaksjonen. Så hadde jeg fulgt opp med å si at for meg er dette uakseptabelt, også planen min fremover (sover hos mamma fremover, har sett på leilighet og sendt oppsigelse på den vi bor i) blsbls. Hadde også pakker ned og oppbevart hos noen andre dyre smykker og ting jeg er redd for, vet aldri hva svin er kapable til når de blir oppdaget og blir til store drittunger Anonymkode: b13e8...ebe Takk for svar. Vi er studenter begge to så er dessverre ikke så lett å bare «forsvinne» i en periode.. Jeg konfronterte han i dag og vi har ikke snakket noe om det, bortsett fra hans krokodilletårer og håp om at jeg ikke skal dumpe han. Vi har ikke vært sammen så lenge heller, og alt har vært SÅ bra hittill…. Skjønner ingenting lenger.. -TS. Anonymkode: 6a7b8...2bd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #13 Del Skrevet 17 timer siden Utroskap er sex. Definerer du klining som sex? I så fall gi beskjed om at det gjentar seg så er det utroskap. Anonymkode: 0defc...dfa 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #14 Del Skrevet 16 timer siden Drit i han, da. Dere er ikke samboere en gang? Bare dropp han, du finner en ny. Dere er jo alt for unge og lite etablert til å akseptere noe sånt. Anonymkode: f22d1...0c7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 16 timer siden #15 Del Skrevet 16 timer siden Hadde vi ikke hatt noe felles som barn eller hus osv hadde jeg dumpet. Hadde jeg hatt det evt ville jeg sagt vi hadde åpent forhold og tatt meg en elsker. Hadde ikke giddet pule gubben igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #16 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Utroskap er sex. Definerer du klining som sex? I så fall gi beskjed om at det gjentar seg så er det utroskap. Anonymkode: 0defc...dfa Så det er normalt/innafor for alle personer i forhold å kline med andre til enhver tid? Han vet godt at dette inngår som utroskap. Nok til å bevisst holde det skjult for meg og bli enig med jenta om å ikke si det til noen i flere måneder. -TS. Anonymkode: 6a7b8...2bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #17 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Drit i han, da. Dere er ikke samboere en gang? Bare dropp han, du finner en ny. Dere er jo alt for unge og lite etablert til å akseptere noe sånt. Anonymkode: f22d1...0c7 Skjønner at du og mange tenker sånn. Fatter bare ikke hvordan man kan gå fra den man elsker fordi det er skamfullt å ikke gjøre det? Akkurat nå hater jeg han og ting kommer aldri til å bli slik det var, bare kjenner jeg ikke er klar for å gi slipp da tisligere i dag var alt helt fint….-TS. Anonymkode: 6a7b8...2bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 15 timer siden #18 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Så det er normalt/innafor for alle personer i forhold å kline med andre til enhver tid? Han vet godt at dette inngår som utroskap. Nok til å bevisst holde det skjult for meg og bli enig med jenta om å ikke si det til noen i flere måneder. -TS. Anonymkode: 6a7b8...2bd Nei det er ikke normalt, eller generelt akseptert. Er andre veien rundt, hvis noen har tenkt å "ha lov" å kline med andre så er det den som må ta det opp å høre om det er greit. Dere er unge studenter. Kjæresten din klinet med bestevenninna sin. Bare gjør det slutt og ikke bruk tid på sjalusi og drama. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #19 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Skjønner at du og mange tenker sånn. Fatter bare ikke hvordan man kan gå fra den man elsker fordi det er skamfullt å ikke gjøre det? Akkurat nå hater jeg han og ting kommer aldri til å bli slik det var, bare kjenner jeg ikke er klar for å gi slipp da tisligere i dag var alt helt fint….-TS. Anonymkode: 6a7b8...2bd Men vet du hva slags forhold de egentlig har til hverandre? Tror du at han har følelser for denne dama? Hva sier han om fremtiden eventuelt, vil han kutte henne fullstendig ut av livet sitt? For det er ikke akseptabelt at han fortsetter "vennskapet" med hun der. Kan tenkes dere kunne kommet over kneika, men da må typen din virkelig legge seg i selen. Anonymkode: c3146...6e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #20 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Skjønner at du og mange tenker sånn. Fatter bare ikke hvordan man kan gå fra den man elsker fordi det er skamfullt å ikke gjøre det? Akkurat nå hater jeg han og ting kommer aldri til å bli slik det var, bare kjenner jeg ikke er klar for å gi slipp da tisligere i dag var alt helt fint….-TS. Anonymkode: 6a7b8...2bd Nei, hvis dere hadde eid hus, hatt barn og hadde vært sammen i mange år kunne dette vært noe man kunne jobbe med(hvis han hadde klina med en fremmed). De elsker kanskje han, men han elsker ikke deg. Dette kommer til å skje igjen og igjen. Og han klina med "bestevenninna" si? Og han tilsto heller ikke selv? Herregud. Dere er nok på helt forskjellige steder og føler helt forskjellig om forholdet. Anonymkode: f22d1...0c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå