AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #1 Del Skrevet 20 timer siden Jeg kjøpte reseptfrie tabletter hos dyrlegen som skal være harmoniserende og beroligende for katter/hunder, men virkningen kommer etter et par uker, (slik som alt som er laget av urter, hvis det idet hele tatt virker) Anonymkode: dff23...31b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 14 timer siden #2 Del Skrevet 14 timer siden Ja, det finnes til både hund og katt, men det er ikke alle veterinærer som har like inngående kjennskap til dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #3 Del Skrevet 13 timer siden Jeg har brukt Feliway Classic med stort hell. Det er en diffuser du setter i en stikkontakt. Anonymkode: 12658...d0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #4 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har brukt Feliway Classic med stort hell. Det er en diffuser du setter i en stikkontakt. Anonymkode: 12658...d0a Jeg prøvde med spray som ikke funket, og har ikke prøvd diffuseren i stikkontakten fordi jeg så den var så dyr og tenkte at jeg da må ha mange i ulike rom for at den skal virke ts Anonymkode: dff23...31b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #5 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg prøvde med spray som ikke funket, og har ikke prøvd diffuseren i stikkontakten fordi jeg så den var så dyr og tenkte at jeg da må ha mange i ulike rom for at den skal virke ts Anonymkode: dff23...31b Feliway i stikk-kontakt skal dekke 50-70 kvm Anonymkode: 86a04...626 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #6 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Feliway i stikk-kontakt skal dekke 50-70 kvm Anonymkode: 86a04...626 Må den ikke skiftes ofte? Min katt er utekatt alt fra én time på vinterstid til dagen lang og også om natten hvis temperaturen er grei, og da virker vel ikke Feliway? Anonymkode: dff23...31b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #7 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Må den ikke skiftes ofte? Min katt er utekatt alt fra én time på vinterstid til dagen lang og også om natten hvis temperaturen er grei, og da virker vel ikke Feliway? Anonymkode: dff23...31b En flaske varer i ca en måned. Så nå om vinteren er den kanskje et godt alternativ for deg. Anonymkode: 86a04...626 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå