Gå til innhold

Snøfreser til 100.000,- kr ❄️❄️❄️

Rødstrupa

Anbefalte innlegg

En snøfreser til 100.000,- ble kjøpt i dag i Asker. Da er du enten veldig glad i motoriserte dingser eller har mye penger…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Se fint på det, den ga 25k til statskassen, sikret arbeidsplasser m m

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det ble solgt mange snøfresere til 100.000,- både i Asker og andre steder i dag.

Anonymkode: a953f...aa9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I mine øyne må det enten snø enorme mengder hver sesong eller at man har en enorm oppkjørsel for å forsvare en slik pris på en fres. Vi har en Toro Powermax hd 1028 OXHE som koster en 45K og som i grunn er mer enn bra nok her i nord med ganske store snømengder per sesong. 

Anonymkode: 5d9af...a1e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes ikke at 100K er spesielt mye for en snøfreser hvis man bruker den som en investering, man kan leie den ut eller tilby brøyting mot betaling. Har en kamerat som kjøpte seg traktor til 2 millioner for noen år siden, han tjener veldig godt på brøyting og transport med den traktoren.

Anonymkode: b7b0d...4cc

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Rødstrupa skrev (11 timer siden):

En snøfreser til 100.000,- ble kjøpt i dag i Asker. Da er du enten veldig glad i motoriserte dingser eller har mye penger…

tja, vår kostet 89 000 og vi er hverken spesielt glad i dingser eller rike men vi har mye snø som skal ryddes over et stort område.. 

Anonymkode: 68f1d...76a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Fritid er viktigst. Og 100 000 er ikke så mye i disse dager. De fleste bruker mer på en sommerferie, eller sofa, selv bedre lyd når man kjøper ny bil. 

Anonymkode: 15fb5...353

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

tja, vår kostet 89 000 og vi er hverken spesielt glad i dingser eller rike men vi har mye snø som skal ryddes over et stort område.. 

Anonymkode: 68f1d...76a

Det finnes mange gode fresere på markedet til 40-50 tusen. Drøyt å betale 100.000,- kr for en snøredskap. Men som du er inne på, skal man fjerne masse fra et stort område blir det litt annerledes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Jeg synes ikke at 100K er spesielt mye for en snøfreser hvis man bruker den som en investering, man kan leie den ut eller tilby brøyting mot betaling. Har en kamerat som kjøpte seg traktor til 2 millioner for noen år siden, han tjener veldig godt på brøyting og transport med den traktoren.

Anonymkode: b7b0d...4cc

Det du er inne på her var ikke tema. Jeg snakker generelt…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Wow, så kjekt å vite da.

Vi kjøpte vår til 7500kr på obs. Og en liten enhåndsfres til litt over 1000lappen. Da vet dere det.

🤪

Anonymkode: 4ab33...bb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi brukte faktisk mer på vår, men jeg gidder ikke bruke mer tid enn nødvendig på snørydding. 

Anonymkode: 0b2f1...9e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Herregud, det er nesten like mye som vi brukte på 2 høyttalere til stereoen det!

Anonymkode: 02767...e4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeremy Renner, skuespilleren kjent fra Marvel-universet, har en Pistenbully til nær 5 millioner.... Man kjøper vel utstyr etter behov og økonomi tenker jeg

Endret av newman01
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...