Gå til innhold

Er det normalt å vite alt om en person nesten før mam dater

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det normalt å vite kjempe mye om en person omtrent før man dater eller har datet et par ganger? 

Har datet en 5 ganger men han vet såpass mye om meg virker det som, at han kanskje har fisket informasjon fra en plass eller søkt opp også arbeidsplassen min, han vet tydeligvis at jeg jobber på en sånn og sånn plass, da må han ha googlet det ned, setter pris på at han setter seg inn i meg og viser interesse, men er det normalt eller ikke? Første gang jeg har opplevd sånn. Virkelig så synes jeg det er fint han prøver å kjenne meg da 😅😂☺️

Anonymkode: cda44...185

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nei. Eller jo, men folk bruker jo å ha en del skam om å ikke være åpenlyst om stalkingen sin 😅

Opplevde en fulgte med meg med lupe for å så komme løpende ril meg å prøve å få min gunst ved å fortelle meg hvor mye han vet om meg nå. Likte det ikke, creepy. Jeg visste ikke noe mye om han, det blir en rar dynamikk. Usosialt.

Anonymkode: 5579b...de0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter 5 dater er det vel normalt å vite hva du jobber med eller ? eller prater dere ikke på date ? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Slapp helt av, han viser da interesse for deg.

Det er ganske vanlig at man sjekker litt rundt personen man er interessert i/skal møte, men noen har jo ikke lyst til å innrømme det, da...

Tåpelig å kalle det creepy i hvert fall.

Det er mer negativt om noen er totalt likeglad med hvem man er som person, og der du merker at de ikke har hørt etter når du har fortalt om ulike ting, spør om noe du har snakket om tidligere, osv. Sånne som bare er interessert i å snakke om seg selv.

Anonymkode: dda33...66c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Slapp helt av, han viser da interesse for deg.

Det er ganske vanlig at man sjekker litt rundt personen man er interessert i/skal møte, men noen har jo ikke lyst til å innrømme det, da...

Tåpelig å kalle det creepy i hvert fall.

Det er mer negativt om noen er totalt likeglad med hvem man er som person, og der du merker at de ikke har hørt etter når du har fortalt om ulike ting, spør om noe du har snakket om tidligere, osv. Sånne som bare er interessert i å snakke om seg selv.

Om han vet mer enn ts har fortalt er det jo rart. Det finnes creepy mennesker uansett hva du syns eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Om han vet mer enn ts har fortalt er det jo rart. Det finnes creepy mennesker uansett hva du syns eller ei.

Så hvis du blir interessert i en fyr så sjekker du aldri noe rundt ham, søker ikke opp noe informasjon om ham? For det er helt vanlig at folk gjør.

Ja, det finnes creepy mennesker, men det synes jeg ikke er tilfellet her, da handler det om mer alvorlige ting. At han vet hvor hun jobber, og litt andre småting, er da fullstendig normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg googler masse jeg! Finner helst ut så mye som mulig. Meeen jeg avslører det jo aldri! Er ikke helt dust😅

Anonymkode: 6092b...438

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er vel ganske normalt å se om man finner noe om personen på google, facebook, instagram, tiktok osv? Det gjør i hvert fall alltid jeg 😅 men det er jo de som tar det ett steg videre da til et punkt hvor det blir creepy stalker allert 🥸

Anonymkode: d3714...01b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...