AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #1 Del Skrevet 20 timer siden Og varme og gode😊? Anonymkode: 5a5f9...e43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #2 Del Skrevet 17 timer siden De må ha myk gummi i sålen i alle fall, ikke hard. Anonymkode: b36a0...d69 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 15 timer siden #3 Del Skrevet 15 timer siden Ta på brodder. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (14 timer siden): Og varme og gode😊? Anonymkode: 5a5f9...e43 Icebug er min favoritt. Masse pigger så de sitter godt selv på blank is, dessuten er de varme. Men ikke noe å bruke om du skal inn noe sted da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): De må ha myk gummi i sålen i alle fall, ikke hard. Anonymkode: b36a0...d69 Det er min erfaring også. Har gjort den feilen før å kjøpe sko med harde såler og sånne digre hakk under. Mulig det funker på litt myk snø så man synker litt nedi, men på speilblank is er det håpløst. Får best balanse med sko der foten har mest mulig kontakt med underlaget. Brodder har jeg aldri klart å gå støtt med, og nå er jeg avhengig av stol for å få dem av og på. Anonymkode: e0a7d...650 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Okaki Alpi er jeg storfornøyd med. Har vippbare brodder, så er enkelt å skifte mellom inne og ute. Er varme og gode. Og ikke minst enkelt å få av og på, selv om de er høye. Har også solide timberlands som er veldig gode, men da trenger jeg en stol for å få de av og på. Anonymkode: 30a19...ae2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå