aMan4U Skrevet 4. mars 2006 #1 Skrevet 4. mars 2006 Min sambo og jeg bruker gjerne dildo når vi har sex. Men i den kalde årstid er den ikke spesielt varm når vi finner den frem fra skapet. Men det ser ikke ut til å gjøre henne noe at den sikkert ikke holder mer enn 12 grader. Er det bare hun eller gjør det rett og slett ikke noe at dildoen er kald ? Som mann kunne jeg ihvertfall ikke tenkt å putte snabben min inn i noe iskaldt. Det ville blitt "skrumpelars" og natti-natti
flopp Skrevet 4. mars 2006 #2 Skrevet 4. mars 2006 Nå har ikke jeg prøvd en kald dildo, men jeg har fått i meg noen kalde fingre og synes det er ganske deilig :-D
Theka Skrevet 4. mars 2006 #3 Skrevet 4. mars 2006 Synes ikke den trengs å varmes opp jeg. Kroppsvarmen hjelper egentlig ganske bra der.
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2006 #4 Skrevet 4. mars 2006 tja den er jo kald men den blir fort varm pleier ikke varme den opp nei men jeg kan forstå synspunktet ditt
Frøken Labb Skrevet 4. mars 2006 #5 Skrevet 4. mars 2006 Kan jo bare varme den kjapt mellom hendene så den ikke er iskald. Men for alt jeg vet, kan jo hende hun synes det er godt at den er iskald. Spør henne da vel.
Flower Skrevet 5. mars 2006 #6 Skrevet 5. mars 2006 gjør ingenting at dildoen er kald nei... kan anbefale lek med isbiter...ummm
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå