Gå til innhold

Hvordan bør man oppføre seg når man er 45 år?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Man bør oppføre seg som folk. Behandle seg selv og andre bra og ta gode valg. Sagaen om Isfolket har egentlig ingenting med saken å gjøre. Hvem tenker du skal bestemme hva du kan lese? Jeg er 40 og leser det jeg har lyst til uten å spørre om lov. Det funker fjell. 

Anonymkode: 30315...207

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 45 og har ingen planer om å råtne på sofaen. Ikke kan jeg strikke eller hekle og ikke er jeg spesielt glad i kamferdrops.

Din alder skal ikke definere den du er, vil du lese isfolket på nytt: Ja så gjør det! (Mannen og jeg hørte serien på lydbok for et år eller to siden, det var gøy). Vil du hoppe i fallskjerm: Ja så gjør det! Jeg kjenner ei over 80 som har gjort det flere ganger den siste årene (hun var vel 70 første gang? Litt usikker, men ihvertfall godt voksen!). Om hodet og kroppen kan så er det bare å kjøre på! Det er DITT LIV: gjør deg selv lykkelig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.1.2025 den 21.59):

Jeg er en dame på 45 som sikkert er altfor barnslig for alderen. Jeg liker gaming, reality, barnslig humor, og liker bøker som sikkert går som kiosklitteratur. Elsket feks "Sagaen om isfolket" som ung, og da den dukket opp på loftet her om dagen ved rydding fikk jeg nesten lyst til å lese den men slo det fra meg fordi jeg har blitt for gammel, selvom jeg sikkert hadde likt det. Elsker også Fantasy, Game of thrones, House of dragon etc men føler at jeg egentlig er for gammel til sånt også, at når man er på min alder må man oppføre seg sånn og sånn, og like det og det. Ser ikke for meg moren eller mormoren min sin generasjon på samme måte da de var på samme alder, men de har heller ikke vokst opp med alt det vi har. 

Hva tenker dere? Kommer det til et punkt hvor man bør legge fra seg slikt? Mannen min feks elsker gaming og har drevet med det siden ungdommen. Ser for meg han sitte og game som pensjonist, men pensjonister skal ikke være slik, eller? Man er jo vokst opp med besteforeldre som styrte på kjøkkenet, holdt på med strikketøy, syklubb osv, mens denne generasjonen er annerledes. 

Anonymkode: 3f76a...728

Syns du skal fortsette med det som gir deg glede i livet.. hvorfor endre seg hvis man trives med det?  Jeg er eldre enn deg og like barnslig. Jeg kommer nok aldri til å bli voksen.. har koffert humor på høyt nivå.  Ler av alt mulig.  Kunne fortsatt tenkt meg å leke som da jeg gjorde som tenåring, men det føler jeg ikke at jeg kan lengre da. Hadde en vel blitt bura inn. Det var jo så morsomt når man hadde så lite bekymringer. 

Er som jeg sier.. ha det moro når en kan og vær seriøs når en må.  Ikke så ofte man trenger å være seriøs egentlig. 

Dame

Anonymkode: f7979...839

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvor er disse ravene med eldre folk? Skulle gjerne deltatt på selv. 

Anonymkode: 4774c...b8b

Svære events som: A state of trance er i Nederland hvert år, samme med Luminosity på sommeren.

Så har du Tomorrowland, Ultra osv som også er hvert år ulike steder i verden.

Det finnes mange flere. Så er det så klart mindre happenings - også i Norge - på ulike utsteder eller som denne: https://myinnerisland.no/?fbclid=IwZXh0bgNhZW0BMQABHdpxr5A9tNylaKdSdMdgRQ0rvJM-UNExk8q-JaETjntR9l_VFRHvbbKDIQ_aem_Cmqdmet_84TyJetz7JPulw

Anonymkode: cccb5...21d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...