AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #1 Del Skrevet 21 timer siden Kunne du vært i et forhold med noen som jobber i HR i en bedrift? Jeg kunne absolutt ikke det. Hadde heller valgt strømselgere, politikere, bruktbilselgere, eiendomsmeglere, telefonselgere og til og med journalister i Dagbladet før HR-folk. Anonymkode: 87f9f...480 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
000VF000 Skrevet 21 timer siden #2 Del Skrevet 21 timer siden Nå jobber jo HR med mye forskjellig. Alt fra inkludering til arbeidsrett. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drue Skrevet 21 timer siden #3 Del Skrevet 21 timer siden Står ikke på dealbreaker-lista, nei. Hvorfor er det problem å date noen i HR? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #4 Del Skrevet 20 timer siden Og enda mener noen at folk ikke har mange rare krav.... Anonymkode: be9df...876 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #5 Del Skrevet 20 timer siden Som tillitsvalgt kan jeg ikke si at HR står høyt på lista mi heller. Smil og vær høflig men hold de på laaaaang avstand. Anonymkode: b02c5...206 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #6 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Som tillitsvalgt kan jeg ikke si at HR står høyt på lista mi heller. Smil og vær høflig men hold de på laaaaang avstand. Anonymkode: b02c5...206 Et veldig godt råd å ta med seg videre i livet. Anonymkode: 87f9f...480 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #7 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Som tillitsvalgt kan jeg ikke si at HR står høyt på lista mi heller. Smil og vær høflig men hold de på laaaaang avstand. Anonymkode: b02c5...206 Selv lønn? Anonymkode: 6f5d1...a63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #8 Del Skrevet 20 timer siden Ser ikke problemet. Anonymkode: 1896e...132 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #9 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ser ikke problemet. Anonymkode: 1896e...132 Syns dette gir vibber av, dater ikke en purk før de er ikke til å stole på(Fordi den som sier det er på kanten av loven) Anonymkode: 1896e...132 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #10 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ser ikke problemet. Anonymkode: 1896e...132 Får håpe du ikke ser problemet senere i (arbeids)livet heller 🤞 Anonymkode: 87f9f...480 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #11 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Syns dette gir vibber av, dater ikke en purk før de er ikke til å stole på(Fordi den som sier det er på kanten av loven) Anonymkode: 1896e...132 Handler om at man har sett hva slags mennesker som veldig ofte jobber i HR i bedrifter, og sett hvordan de behandler folk. (Dette gjelder selvsagt ikke absolutt alle i HR) Anonymkode: 87f9f...480 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #12 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Får håpe du ikke ser problemet senere i (arbeids)livet heller 🤞 Anonymkode: 87f9f...480 Hva for noe passiv aggressivitet er dette? Om du hat problemer med noen i hr på din arbeidsplass, hva har det med alle i hr i hele Norge å gjøre? Det høres ut som du er problemet. Anonymkode: 1896e...132 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #13 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Handler om at man har sett hva slags mennesker som veldig ofte jobber i HR i bedrifter, og sett hvordan de behandler folk. (Dette gjelder selvsagt ikke absolutt alle i HR) Anonymkode: 87f9f...480 De handler jo på vegne av ledere. Anonymkode: c8115...7c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #14 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Handler om at man har sett hva slags mennesker som veldig ofte jobber i HR i bedrifter, og sett hvordan de behandler folk. (Dette gjelder selvsagt ikke absolutt alle i HR) Anonymkode: 87f9f...480 Jeg vet noen er slemme, men det gjelder ansatte også. Tror exn min var hr ansvarlig når jeg tenker meg om. Syns så synd på han, for det er drama der så det synger. Han slutta og fikk ny jobb. Anonymkode: 1896e...132 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #15 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg vet noen er slemme, men det gjelder ansatte også. Tror exn min var hr ansvarlig når jeg tenker meg om. Syns så synd på han, for det er drama der så det synger. Han slutta og fikk ny jobb. Anonymkode: 1896e...132 Mange i HR ELSKER drama... Anonymkode: 87f9f...480 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #16 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva for noe passiv aggressivitet er dette? Om du hat problemer med noen i hr på din arbeidsplass, hva har det med alle i hr i hele Norge å gjøre? Det høres ut som du er problemet. Anonymkode: 1896e...132 Jeg er ikke noe problem. Jeg sier bare min mening og jeg vet om veldig mange andres erfaring. Anonymkode: 87f9f...480 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 19 timer siden #17 Del Skrevet 19 timer siden Jeg har, som arbeidstaker i en vanskelig situasjon, vært borti et par virkelig ubrukelige HR-konsulenter. Det ville likevel ikke falt meg inn å bruke det mot en mann i en datingsituasjon at han hadde en liknende yrkestittel. Om han hadde uttalte fordommer mot andre yrkesgrupper, ville ting derimot blitt problematisk ganske fort... 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #18 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Et veldig godt råd å ta med seg videre i livet. Anonymkode: 87f9f...480 Det er ikke noe godt råd når det ikke er forankret i en saklig begrunnelse. Anonymkode: e7e70...2cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafin Skrevet 14 timer siden #19 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Kunne du vært i et forhold med noen som jobber i HR i en bedrift? Jeg kunne absolutt ikke det. Hadde heller valgt strømselgere, politikere, bruktbilselgere, eiendomsmeglere, telefonselgere og til og med journalister i Dagbladet før HR-folk. Anonymkode: 87f9f...480 Så lenge personen har gode personlige verdiet og egenskaper så må det vel være irrelevant hva vedkommende jobber med? Det er jo personen du blir sammen med og ikke yrket. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #20 Del Skrevet 13 timer siden Serafin skrev (45 minutter siden): Så lenge personen har gode personlige verdiet og egenskaper så må det vel være irrelevant hva vedkommende jobber med? Det er jo personen du blir sammen med og ikke yrket. Ganske åpenbart at personen har hatt en dårlig opplevelse (eller et forhold?) med en som jobber innen HR, og da er det om å gjøre å få fortalt at ALLE HR-folk selvsagt er samme ulla, og fy så fælt... Noen er bare litt "enkle". Anonymkode: e7e70...2cd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå