AnonymBruker Skrevet 15. januar #21 Del Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Det var forgassern, og fått beskjed om å bytte til 98 blyfri. Har Ariens vi og. Anonymkode: ea365...22a I 90% av alle snøfresere og plenklippere jeg har hatt inne på verkstedet mitt er det på grunn av bruk av 95 oktan. Etanolen blir til gele som tetter forgasseren, og får den til å korrodere igjen. 5 % er det dårlig tennplugg, og de siste prosentene er det på grunn av for lite olje. Mitt råd er å kjøre kun på 98 oktan, sjekk olje før hver start (og fyll på hvis det er for lite!) og bytt pluggen før hver sesong. Anonymkode: 5028e...4d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 16. januar #22 Del Skrevet 16. januar Tøm forgasser og fyll på ny bensin og sjekk plugg så får du se om den går bedre og husk olje 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #23 Del Skrevet 16. januar Maskinfører skrev (14 minutter siden): Tøm forgasser og fyll på ny bensin og sjekk plugg så får du se om den går bedre og husk olje 😉 Slutt og prat tull. De har fiksa det Anonymkode: 6e817...4bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå