AnonymBruker Skrevet 7. januar #1 Del Skrevet 7. januar Har i flere år vært tiltrukket av eks som er bad boy, alltid valgt vekk fra ham. Da det var for mye fest involvert osv. Men alltid følt meg som hand "eiendom". Mye respekt når vi går ut sammen og pga livsstilen hans.. Levd stabilt liv og blokkert han, og visst at han er en løgner og manipulerende idiot som også er rundbrenner..men tok tak i mitt liv og alltid gjort det som er rett for meg, og på grunn av hans historikk og miljø er det litt farlig for meg. Men han sier til alle jeg er hans, kuns hans og han har mye respekt i miljøet sitt og det gir meg spenning. Ble slutt med samboer, ble fristet til å oppsøke oppmerksomheten og spenningen. Og tok kontakt med han og var på en av hans "romantiske" dater igår med full oppmerksomhet og mye mer. Ble tatt kvelertak på da jeg ville gå og følte det var for mye, og sa han ble veldig frekk mot meg . Han sa jeg ikke ga han nok respekt og nå sitter jeg med en enorm angst og er veldig skuffet over meg selv. Blokkert han igjen men er veldig preget av måten han oppførte seg med meg. Lurer på hva grunnen er til at jeg trekker meg til disse mennene? Spenning? Lite selvtillit? Lite selvkontroll? Anonymkode: 101fb...ed6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #2 Del Skrevet 7. januar Dårlig selvbilde, du tror ikke du fortjener bedre underbevisst. Anonymkode: fa40e...df8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #3 Del Skrevet 7. januar Sikkert alle grunnene du nevner. + ingen selvrespekt Anonymkode: a6a1d...91b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #4 Del Skrevet 7. januar Svarer på oversikten: ja, du er helt idiot. Så kan du gjøre hva du vil med det svaret. Lykke til med å bli tatt kvelertak på...det vil skje mange flere ganger, antar du elsker den spenningen? Anonymkode: c81c7...f6a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå