AnonymBruker Skrevet 7. januar #1 Del Skrevet 7. januar Har master i barnevern og jobber i barnevernet, men trives ikke og ønsker å skifte arbeid. Vil gjerne få brukt utdanningen min i ny jobb, forslag til hvilke jobber jeg kan søke på? Anonymkode: 62be7...6b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #2 Del Skrevet 17 timer siden Ingen ideer? Anonymkode: 62be7...6b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zootopia Skrevet 17 timer siden #3 Del Skrevet 17 timer siden Psykiatrien? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #4 Del Skrevet 17 timer siden Det er litt lettere å komme med forslag om du sier noe om hva som interesserer deg, hva du er god på og så videre. Anonymkode: b06cd...bea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #5 Del Skrevet 17 timer siden Hva med skole, barnehage, rus og psykiatri(ungdom), institusjoner, privatskoler, noe pedagogisk? Vet ikke hvor allsidig master i barnevern er, men hovedårsaken til at du ønsket jobben var vel kanskje for å beskytte barn - og jobbe aktivt for det? Anonymkode: ca7c6...5ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aureka Skrevet 16 timer siden #6 Del Skrevet 16 timer siden (endret) Kriminalomsorg Kirkens bymisjon Du kan søke på administrative stillinger innen ditt felt. Helt sikkert andre områder også. Endret 16 timer siden av Aureka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #7 Del Skrevet 16 timer siden Har noen kolleger med utdanning innen barnevern på Nav lokalkontor. Om jeg anbefaler det er en annen sak. Anonymkode: a8e33...863 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #8 Del Skrevet 16 timer siden Kriminalomsorgen, NAV eller rus/psykiatri poliklinikk som behandler. Jeg er utdannet bv. ped og jobber på psykosepoliklinikk som sosialfaglig behandler. Anonymkode: 9d191...3e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #9 Del Skrevet 15 timer siden Sosialfaglige stillinger i skolen. Anonymkode: 1fa67...ecc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Del Skrevet 5 timer siden Regner med du får master tillegg i jobben du har nå? Stillinger hos Nav, skole, barnehage og institusjon vil gi lavere lønn, så jeg ville søkt på mer spesialiserte stillinger innenfor psykiatri/poliklinisk/bupa eller lignende. Har du noen videreutdanning, sertifisering eller annet på toppen av mastergraden? Anonymkode: 95efe...058 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå