AnonymBruker Skrevet 7. januar #1 Skrevet 7. januar Har master i barnevern og jobber i barnevernet, men trives ikke og ønsker å skifte arbeid. Vil gjerne få brukt utdanningen min i ny jobb, forslag til hvilke jobber jeg kan søke på? Anonymkode: 62be7...6b0
AnonymBruker Skrevet 13. januar #4 Skrevet 13. januar Det er litt lettere å komme med forslag om du sier noe om hva som interesserer deg, hva du er god på og så videre. Anonymkode: b06cd...bea
AnonymBruker Skrevet 13. januar #5 Skrevet 13. januar Hva med skole, barnehage, rus og psykiatri(ungdom), institusjoner, privatskoler, noe pedagogisk? Vet ikke hvor allsidig master i barnevern er, men hovedårsaken til at du ønsket jobben var vel kanskje for å beskytte barn - og jobbe aktivt for det? Anonymkode: ca7c6...5ad
Aureka Skrevet 13. januar #6 Skrevet 13. januar (endret) Kriminalomsorg Kirkens bymisjon Du kan søke på administrative stillinger innen ditt felt. Helt sikkert andre områder også. Endret 13. januar av Aureka
AnonymBruker Skrevet 13. januar #7 Skrevet 13. januar Har noen kolleger med utdanning innen barnevern på Nav lokalkontor. Om jeg anbefaler det er en annen sak. Anonymkode: a8e33...863 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar #8 Skrevet 13. januar Kriminalomsorgen, NAV eller rus/psykiatri poliklinikk som behandler. Jeg er utdannet bv. ped og jobber på psykosepoliklinikk som sosialfaglig behandler. Anonymkode: 9d191...3e4
AnonymBruker Skrevet 13. januar #9 Skrevet 13. januar Sosialfaglige stillinger i skolen. Anonymkode: 1fa67...ecc
AnonymBruker Skrevet 14. januar #10 Skrevet 14. januar Regner med du får master tillegg i jobben du har nå? Stillinger hos Nav, skole, barnehage og institusjon vil gi lavere lønn, så jeg ville søkt på mer spesialiserte stillinger innenfor psykiatri/poliklinisk/bupa eller lignende. Har du noen videreutdanning, sertifisering eller annet på toppen av mastergraden? Anonymkode: 95efe...058 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai #11 Skrevet 25. mai Jeg er i tilsvarende situasjon. Har også master i barnevern og jobber som kontaktperson. Trives veldig godt med miljøet og en god del av arbeidsoppgavene, men ikke det høye tempoet og at man har for mange saker til at man klarer å følge opp slik man ønsker. Er veldig i tenkeboksen på hva annet jeg kunne likt. Er veldig glad i å snakke med barn og kunne tenkt meg å gjøre det i enda større grad enn nå. Anonymkode: 6739b...c99
AnonymBruker Skrevet 25. mai #12 Skrevet 25. mai Kommuneadministrasjon. Spennende er det ikke, men temmelig rett fram. Anonymkode: 45913...4b3
AnonymBruker Skrevet 25. mai #13 Skrevet 25. mai SFO-leder ? SFO lederen på skoen jeg jobber har bakgrunn fra barnevernet. Anonymkode: 9e45b...ef7
Grüner Skrevet 25. mai #14 Skrevet 25. mai (endret) AnonymBruker skrev (På 7.1.2025 den 20.52): Har master i barnevern og jobber i barnevernet, men trives ikke og ønsker å skifte arbeid. Vil gjerne få brukt utdanningen min i ny jobb, forslag til hvilke jobber jeg kan søke på? Anonymkode: 62be7...6b0 Barnehage, skole, familieveiledningskontor, institusjoner for barn/ungdom, arbeid med ungdomskriminelle Endret 25. mai av Grüner 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai #15 Skrevet 30. mai DPS, sosialfaglig behandler på poliklinikk. Jobber klinisk. Jeg er utdannet barnevernspedagog med videreutdanning i familieterapi. Har 15 år i barnevernet bak meg som kontaktperson. Anonymkode: 9d191...3e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå