Supermale3000 Skrevet 7. januar #1 Del Skrevet 7. januar Jeg leier i et borettslag. Som den perfeksjonisten jeg er så er jeg over gjennomsnittet opptatt av ordnede forhold, da også parkeringsplassen min.. Greia er nå at en av naboene her har funnet det for godt å stjele den perfekt oppmåkede parkeringsplassen jeg vanligvis bruker da drittsekken er allergisk mot spade og tydeligvis såpass ressurs svak og lite løsningsorientert at det for hans eget forgodtbefinnende var en selvfølge å bryte med normal folkeskikk og skjønn.. Det er så frekt at nå blir det ikke måket en dritt mer fra min side noen sinne igjen her for fellesskapets del. Er det nå jeg skal parkere han inne slik at han må banke på døra mi? Jeg er langt i fra konfliktsky og det koster meg ingenting å lange ut denne tiraden med sintestemmen min slik at iggla kanskje begynner oppføre seg på tradisjonelt norskt vis! Jeg håper Atle antonsen finner dette innlegget og at han på lang vei er enig i at dette er å gå over streken! Hvem faen er disse menneskene som tørr gjøre sånt mot andre mennesker? Jeg har da ikke investert timesvis i snøkave og minusgrader for at salamipølsa med sine klissete pianofingre skal utnytte meg og min arbeidskraft på dette viset! Hva mener dere? Skal jeg parkere iggla inne? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #2 Del Skrevet 7. januar Er det din plass eller en fellesplass du har måkt? Syns uansett han er kjempefrekk. Parker han gjerne inne for min del 👍🏻 Anonymkode: 266ea...e84 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 7. januar #3 Del Skrevet 7. januar Fy søren, jeg er glad du ikke er naboen min! 😳 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #4 Del Skrevet 7. januar Kjenner jeg blir irritert på dine vegne. Jeg opplevde det samme på parkeringsplass som jeg delte med nabo. Nabo parkerte på den plassen jeg hadde måkt. Når jeg da måkte en annen plass, parkerte naboen der. Skulle vært rista. Anonymkode: 5ed29...c90 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #5 Del Skrevet 7. januar Kålrota skrev (1 minutt siden): Fy søren, jeg er glad du ikke er naboen min! 😳 Har du til vane å parkere på den plassen naboen din parkerer fordi du ikke gidder å brøyte din egen? Anonymkode: 5ed29...c90 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 7. januar #6 Del Skrevet 7. januar Har du reservert den plassen eller kjøpt den? Eller parkere du det hele tiden og derfor er den "din"? Om siste...pust med magen 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #7 Del Skrevet 7. januar Er det din private oppmerkede plass? I såfall er du på din fulle rett. Anonymkode: 912a9...799 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supermale3000 Skrevet 7. januar Forfatter #8 Del Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det din plass eller en fellesplass du har måkt? Syns uansett han er kjempefrekk. Parker han gjerne inne for min del 👍🏻 Anonymkode: 266ea...e84 Det er felles parkering på bruket, men som jeg skriver.. spaden står der og er tilgjengelig for alle! Jeg hadde tilogmed satt kosten min i snøhaugen som er like stor som bilen, akkumulert over en periode på en uke, med navnet mitt skrevet i store bokstaver på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #9 Del Skrevet 7. januar mommyaka skrev (1 minutt siden): Har du reservert den plassen eller kjøpt den? Eller parkere du det hele tiden og derfor er den "din"? Om siste...pust med magen AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det din private oppmerkede plass? I såfall er du på din fulle rett. Anonymkode: 912a9...799 Man tar ikke plassen andre har måkt. Det er dårlig folkeskikk. Anonymkode: 266ea...e84 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supermale3000 Skrevet 7. januar Forfatter #10 Del Skrevet 7. januar Kålrota skrev (2 minutter siden): Fy søren, jeg er glad du ikke er naboen min! 😳 Takk det samme! Ta deg sammen å måk din egen parkering! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #11 Del Skrevet 7. januar Det er felles parkering. Parkeringen var tom, naboen tok den. Javel? Det er jo ikke din parkering, det er en felles parkering Anonymkode: cd9d4...f07 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #12 Del Skrevet 7. januar Det er skikkelig frekt. Som om du er her her for å tjene han/henne. Anonymkode: 912a9...799 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TBL12 Skrevet 7. januar #13 Del Skrevet 7. januar Spørsmålet er om denne feilparkering har blitt gjort bevisst, eller ubevisst? I teorien kan den som parkerte her tro snørydding er utført av vaktmester eller firma som rydder snø. Om en forklarer på en forsiktig måte at en må selv rydde plassen for snø bør det gå seg til i de fleste tilfeller. Blir det gjort på nytt er klart med overlegg. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TBL12 Skrevet 7. januar #14 Del Skrevet 7. januar Inviterer gjerne til snørydde dugnad. Eller, at borettslaget leier inn noen som rydder. Det er en kostnad, men kanskje bedre om det er et stort problem. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #15 Del Skrevet 7. januar Jeg hadde måkt plassen ved siden av, og dumpa all snøen derfra over og foran naboens bil. Da legger du jo bare tilbake snøen du midlertidig fjernet 😇 Anonymkode: 6cbf5...19b 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #16 Del Skrevet 7. januar Sperr bilen inne med masse snø, så han må måke for å komme seg ut. Anonymkode: e7abd...e01 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #17 Del Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg hadde måkt plassen ved siden av, og dumpa all snøen derfra over og foran naboens bil. Da legger du jo bare tilbake snøen du midlertidig fjernet 😇 Anonymkode: 6cbf5...19b Yes, pakk naboens bil grundig inn i snøen du fjerner fra neste plass. Han har vel ikke formelt gjort noe ulovlig, men helt klart frekt. Anonymkode: 2d415...93c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TBL12 Skrevet 7. januar #18 Del Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg hadde måkt plassen ved siden av, og dumpa all snøen derfra over og foran naboens bil. Da legger du jo bare tilbake snøen du midlertidig fjernet 😇 Anonymkode: 6cbf5...19b Vil neppe bidra til noe bedre samarbeid fremover... Forsøk med det gode først er et godt råd. (En ny tråd blir "naboen dumpa snøen foran og over bilen min" ) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supermale3000 Skrevet 7. januar Forfatter #19 Del Skrevet 7. januar TBL12 skrev (1 minutt siden): Spørsmålet er om denne feilparkering har blitt gjort bevisst, eller ubevisst? I teorien kan den som parkerte her tro snørydding er utført av vaktmester eller firma som rydder snø. Om en forklarer på en forsiktig måte at en må selv rydde plassen for snø bør det gå seg til i de fleste tilfeller. Blir det gjort på nytt er klart med overlegg. Neida, det var andre plasser tilgjengelig som ikke var måket. Det er umulig å ikke vite at dette er mitt verk da forholdene her har vært preget av mye snø og dårlig kommunal kapasitet, i tilegg så er jeg en sånn som bevist snakker til og hilser på alle naboene for å ha kontroll på at det ikke skal være noe tull og for å holde kustus på pakket.. GRRRRRRR!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supermale3000 Skrevet 7. januar Forfatter #20 Del Skrevet 7. januar Hvordan taue en låst audi a6? Er det nå jeg løper på biltema og kjøper miniski? 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå