AnonymBruker Skrevet 7. januar #1 Skrevet 7. januar Klikker! Sånn. Måtte bare få det ut. Anonymkode: d6319...2d6 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar #2 Skrevet 7. januar Hvor er den eneste da? Hver gang så sier jeg få snakk med et menneske så får jeg jo det. Men no går jeg ikke rundt og blir irritert over ting da. Anonymkode: aa897...54f 1
Blått Skrevet 7. januar #3 Skrevet 7. januar Jeg skjønner veldig godt at de har dem, men skal innrømme at de irriterer meg også. Jeg har gått over til å ringe kundeservice istedenfor! 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar #4 Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Klikker! Sånn. Måtte bare få det ut. Anonymkode: d6319...2d6 Jeg forstår ikke hva du mener. Kan du omformulere spørsmålet? ☺️ Jeg har dessverre ingen menneskelige kolleger som kan hjelpe deg. Anonymkode: 009ad...b74 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar #5 Skrevet 7. januar Problemet er jo at roboten ikke har fått noe å trene seg på. Hadde firmaet lagt inn sine typiske spørsmål i dens database, så ville roboten vært flinkere. Nå må vi som forbrukere lære opp roboten, og problemet da er jo at den ikke blir lært opp på nødvendigvis ekte problemstillinger, men på frustrasjon og sinne. Anonymkode: 3e370...9c8
AnonymBruker Skrevet 7. januar #7 Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Problemet er jo at roboten ikke har fått noe å trene seg på. Hadde firmaet lagt inn sine typiske spørsmål i dens database, så ville roboten vært flinkere. Nå må vi som forbrukere lære opp roboten, og problemet da er jo at den ikke blir lært opp på nødvendigvis ekte problemstillinger, men på frustrasjon og sinne. Anonymkode: 3e370...9c8 Den lærer i hvert fall noen saftige gloser. Anonymkode: 3d2aa...a90 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar #8 Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Den lærer i hvert fall noen saftige gloser. Anonymkode: 3d2aa...a90 Jeg forstår ikke hva farskens hæstk*k betyr. Kan du omformulere? ☺️ Anonymkode: 009ad...b74 4
Blått Skrevet 7. januar #9 Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg forstår ikke hva du mener. Kan du omformulere spørsmålet? ☺️ Jeg har dessverre ingen menneskelige kolleger som kan hjelpe deg. Anonymkode: 009ad...b74 😂 det føltes så ekte, måtte dra skikkelig på smilebåndet nå som jeg leste det.. 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar #10 Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg forstår ikke hva farskens hæstk*k betyr. Kan du omformulere? ☺️ Anonymkode: 009ad...b74 "Jeg forstår korte setninger." Nei, det gjør den ikke. Den forstår ikke noe. Anonymkode: 3d2aa...a90 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar #11 Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hvor er den eneste da? Hver gang så sier jeg få snakk med et menneske så får jeg jo det. Men no går jeg ikke rundt og blir irritert over ting da. Anonymkode: aa897...54f De menneskene har ofte dratt hjem når vi har tid til å kontakte noen. Jeg kan ikke bruke arbeidstida mi til slike ting. Blått skrev (23 minutter siden): Jeg skjønner veldig godt at de har dem, men skal innrømme at de irriterer meg også. Jeg har gått over til å ringe kundeservice istedenfor! Ja, hvis du er heldig og finner et telefonnr til kundeservice. Anonymkode: 1ed08...361 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar #12 Skrevet 7. januar Jeg blir også smårar av sånt. Ofte har ikke roboten svar fordi det rett og slett ikke er mulig for den å hjelpe meg. Og for ikke å snakke om alt man må trykke på og svare på i telefonen for å komme gjennom til et menneske. "Si med noen få ord hva vi kan hjelpe deg med" - "Jeg har fått feil produkt tilsendt av dere, så Internett virker ikke." - "Ofte hjelper det å starte enheten på nytt". No shit, men trenger jo enheten først. Gah. Anonymkode: 826e5...de2 3
AnonymBruker Skrevet 8. januar #14 Skrevet 8. januar Prøvde bankens robot. så kunne den ikke hjelpe og det passet dårlig akkurat da med å snakke med menneske,, såå da stengte jeg roboten. Logget på igjen, bad direkte om å få snakke med menneske. "Først må du forklare hva problemet er for å se om jeg kan hjelpe". Anonymkode: e1ff7...d6d
AnonymBruker Skrevet 8. januar #15 Skrevet 8. januar Ikke noe "intelligent" med en chatbot. Bare hype akkurat som resten av AI Anonymkode: b19e2...a54
AnonymBruker Skrevet 8. januar #16 Skrevet 8. januar Chatbot er dumt, men har enda dårligere eksempel på telefonsupport outsourcet til India. En i Usa hadde problemer med elbilladeren og ble satt over dit. De skulle "straks" sende noen :) Anonymkode: b19e2...a54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå