Gå til innhold

Jeg er for kunstig intelligens. Men jeg har ikke ord som beskriver hvor irriterende det er når den eneste kundeservicen er en robot!


Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Klikker!

Sånn. Måtte bare få det ut.

Anonymkode: d6319...2d6

  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor er den eneste da? Hver gang så sier jeg få snakk med et menneske så får jeg jo det. Men no går jeg ikke rundt og blir irritert over ting da. 

Anonymkode: aa897...54f

  • Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner veldig godt at de har dem, men skal innrømme at de irriterer meg også. :P Jeg har gått over til å ringe kundeservice istedenfor! :D

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Klikker!

Sånn. Måtte bare få det ut.

Anonymkode: d6319...2d6

Jeg forstår ikke hva du mener. Kan du omformulere spørsmålet? ☺️

Jeg har dessverre ingen menneskelige kolleger som kan hjelpe deg.

Anonymkode: 009ad...b74

  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Problemet er jo at roboten ikke har fått noe å trene seg på.

Hadde firmaet lagt inn sine typiske spørsmål i dens database, så ville roboten vært flinkere.

Nå må vi som forbrukere lære opp roboten, og problemet da er jo at den ikke blir lært opp på nødvendigvis ekte problemstillinger, men på frustrasjon og sinne.

Anonymkode: 3e370...9c8

AnonymBruker
Skrevet

Det er forferdelig. 

Anonymkode: 3d2aa...a90

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Problemet er jo at roboten ikke har fått noe å trene seg på.

Hadde firmaet lagt inn sine typiske spørsmål i dens database, så ville roboten vært flinkere.

Nå må vi som forbrukere lære opp roboten, og problemet da er jo at den ikke blir lært opp på nødvendigvis ekte problemstillinger, men på frustrasjon og sinne.

Anonymkode: 3e370...9c8

Den lærer i hvert fall noen saftige gloser.

Anonymkode: 3d2aa...a90

  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Den lærer i hvert fall noen saftige gloser.

Anonymkode: 3d2aa...a90

Jeg forstår ikke hva farskens hæstk*k betyr. Kan du omformulere? ☺️

Anonymkode: 009ad...b74

  • Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg forstår ikke hva du mener. Kan du omformulere spørsmålet? ☺️

Jeg har dessverre ingen menneskelige kolleger som kan hjelpe deg.

Anonymkode: 009ad...b74

😂 det føltes så ekte, måtte dra skikkelig på smilebåndet nå som jeg leste det.. 

  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg forstår ikke hva farskens hæstk*k betyr. Kan du omformulere? ☺️

Anonymkode: 009ad...b74

"Jeg forstår korte setninger." Nei, det gjør den ikke. Den forstår ikke noe.

Anonymkode: 3d2aa...a90

  • Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Hvor er den eneste da? Hver gang så sier jeg få snakk med et menneske så får jeg jo det. Men no går jeg ikke rundt og blir irritert over ting da. 

Anonymkode: aa897...54f

De menneskene har ofte dratt hjem når vi har tid til å kontakte noen. Jeg kan ikke bruke arbeidstida mi til slike ting.

Blått skrev (23 minutter siden):

Jeg skjønner veldig godt at de har dem, men skal innrømme at de irriterer meg også. :P Jeg har gått over til å ringe kundeservice istedenfor! :D

Ja, hvis du er heldig og finner et telefonnr til kundeservice.

Anonymkode: 1ed08...361

  • Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir også smårar av sånt. Ofte har ikke roboten svar fordi det rett og slett ikke er mulig for den å hjelpe meg. Og for ikke å snakke om alt man må trykke på og svare på i telefonen for å komme gjennom til et menneske. "Si med noen få ord hva vi kan hjelpe deg med" - "Jeg har fått feil produkt tilsendt av dere, så Internett virker ikke." - "Ofte hjelper det å starte enheten på nytt". No shit, men trenger jo enheten først. Gah. 

Anonymkode: 826e5...de2

  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

ENIG

Anonymkode: e1ff7...d6d

AnonymBruker
Skrevet

Prøvde bankens robot. så kunne den ikke hjelpe og det passet dårlig akkurat da med å snakke med menneske,, såå da stengte jeg roboten. Logget på igjen, bad direkte om å få snakke med menneske. "Først må du forklare hva problemet er for å se om jeg kan hjelpe".

 

Anonymkode: e1ff7...d6d

AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe "intelligent" med en chatbot. Bare hype akkurat som resten av AI

Anonymkode: b19e2...a54

AnonymBruker
Skrevet

Chatbot er dumt,  men har enda dårligere eksempel på telefonsupport outsourcet til India.

En i Usa hadde problemer med elbilladeren og ble satt over dit. De skulle "straks" sende noen :)

Anonymkode: b19e2...a54

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...