AnonymBruker Skrevet 7. januar #1 Del Skrevet 7. januar Noen som har erfaring med denne siden? Foreldrene mine skal på ferie med søsteren min og hele familien hennes, og de driver og sender linker fra denne siden for å få hjelp til å booke. Men jeg har aldri hørt om denne siden før, og har ikke lyst til at de skal bli lurt. Blir kaos hvis fire voksne og fire unger under ti år plutselig står strandet på landsbygda i Portugal!😅 Noen som har hørt om de, hatt gode/dårlige erfaringer eller vet hvor jeg eventuelt kunne sjekket hvor legitim siden er? Anonymkode: 187c4...3a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #2 Del Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Noen som har erfaring med denne siden? Foreldrene mine skal på ferie med søsteren min og hele familien hennes, og de driver og sender linker fra denne siden for å få hjelp til å booke. Men jeg har aldri hørt om denne siden før, og har ikke lyst til at de skal bli lurt. Blir kaos hvis fire voksne og fire unger under ti år plutselig står strandet på landsbygda i Portugal!😅 Noen som har hørt om de, hatt gode/dårlige erfaringer eller vet hvor jeg eventuelt kunne sjekket hvor legitim siden er? Anonymkode: 187c4...3a1 Som alltid er Trustpilot en god ide sjekke https://no.trustpilot.com/review/www.vrbo.com Anonymkode: f2eda...df4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #3 Del Skrevet 8. januar Vrbo er en grei portal som skal være seriøs. Vi har pleid å booke med Homeaway tidligere, nå vet jeg at de har blitt en del av Vrbo. Anonymkode: 36adb...75f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #4 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (15 timer siden): Noen som har erfaring med denne siden? Foreldrene mine skal på ferie med søsteren min og hele familien hennes, og de driver og sender linker fra denne siden for å få hjelp til å booke. Men jeg har aldri hørt om denne siden før, og har ikke lyst til at de skal bli lurt. Blir kaos hvis fire voksne og fire unger under ti år plutselig står strandet på landsbygda i Portugal!😅 Noen som har hørt om de, hatt gode/dårlige erfaringer eller vet hvor jeg eventuelt kunne sjekket hvor legitim siden er? Anonymkode: 187c4...3a1 vrbo er helt fine de ofte har utleiere avtale med flere steder, så om du eks er mer kjent med airbnb så kan du ofte finne samme huset der Anonymkode: 2e84d...619 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #5 Del Skrevet 8. januar Ingen grunn til å tro at det er mer problemer med VRBO enn Booking, Expedia osv. Har forstått det sånn at VRBO er mye mer brukt i USA enn i Norge/Europa, så det er nok mindre kjent her. Vi brukte VRBO til å bestille overnatting i UK i sommer, og fant leilighet mye billigere enn akkurat samme leilighet på AirBNB, så min hittil eneste erfaring med dem var positiv, i hvert fall. (Og lite tips: Man kan få ekstra poeng ved å bestille på VRBO gjennom ViaTrumf, tror vi fikk 600 kroner for en drøy ukes opphold.) Anonymkode: 9e98f...430 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #6 Del Skrevet 8. januar Takk for svar, alle sammen! Nå har de funnet et hus, og der står det at utleier er privat, og da følger man utleiers regler. Men det står ingen regler fra utleier, og det er ikke mulig å se noe info fra utleier annet enn en setning "my name is juan" (ikke riktig navn). Siden det står at utleiers regler gjelder, betyr det at de ikke har garantert hjelp hvis dette er scam? Jeg synes det er vanskelig å finne informasjon på nettsiden. Anonymkode: 187c4...3a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå