Gjest Gjesta Skrevet 4. mars 2006 #2 Skrevet 4. mars 2006 Jeg så den i går og synes den er veldig bra. Mer alvorlig og dypere enn de andre.
Anglofil Skrevet 4. mars 2006 #3 Skrevet 4. mars 2006 Synes den er veldig bra! Mørk og litt trist, alvorlig og dyp. Men jeg fikk ikke en vond følelse av å se den. Mvh Yvonne
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2006 #4 Skrevet 5. mars 2006 Syns filmen var veldig bra. Mer alvorlig enn de andre Ellingfilmene, men ikke på den måten at du blir trist av å se filmen. Helt flott film etter min mening
Grooo Skrevet 5. mars 2006 #5 Skrevet 5. mars 2006 Enig med de over. Elling er mer "uttafor" i denne filmen, men det gjorde den også veldig bra
Gjest Sukkerert Skrevet 5. mars 2006 #6 Skrevet 5. mars 2006 Veldig bra laget. Bedre enn nummer 2. Trist film, men historien om Elling er jo også en trist historie og kan bli sett på som samfunskritikk.
moka Skrevet 5. mars 2006 Forfatter #8 Skrevet 5. mars 2006 da må jeg se den snart da. likte jo de andre 2 skal de lage flere?
Gjest bamsemums Skrevet 5. mars 2006 #9 Skrevet 5. mars 2006 Nei av det jeg har hørt, var dette siste filmen. Men den var ikke så artig som de andre to, men grei nok....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå