Blått Skrevet 7. januar #1 Del Skrevet 7. januar Noen som ser på? Er i gang med episode en her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 8. januar #2 Del Skrevet 8. januar Blått skrev (På 7.1.2025 den 19.01): Noen som ser på? Er i gang med episode en her. Ikke sett enda. Er det noe bra i forhold til usa eller uk versjonen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 8. januar Forfatter #3 Del Skrevet 8. januar MissStiles skrev (Akkurat nå): Ikke sett enda. Er det noe bra i forhold til usa eller uk versjonen? Per dagens dato vil jeg si at den ligner på siste sesong av love is blind us 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soleil70 Skrevet 9. januar #4 Del Skrevet 9. januar Jeg har sett de 4 episodene som er lagt ut, liker det godt! Bedre enn UK. Gleder meg til 4 nye episoder i morgen 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 9. januar #5 Del Skrevet 9. januar Har også sett de 4 episodene som er lagt ut, og likte det ganske godt. Selv om jeg ikke alltid synes de velger riktig for seg selv. Det kan se ut til at det kan bli en del drama, i hvert fall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 9. januar #6 Del Skrevet 9. januar Jeg har sett ferdig første episode og liker det så langt. Også gøy å se på tysk siden jeg kan språket 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 9. januar Forfatter #7 Del Skrevet 9. januar Soleil70 skrev (7 timer siden): Jeg har sett de 4 episodene som er lagt ut, liker det godt! Bedre enn UK. Gleder meg til 4 nye episoder i morgen 😁 I morgen?!?! Da er planen klar for morgendagen lol 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 9. januar Forfatter #8 Del Skrevet 9. januar Susan Sto Helit skrev (7 timer siden): Det kan se ut til at det kan bli en del drama, i hvert fall. Jeg syns dramaet allerede har startet🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 10. januar #9 Del Skrevet 10. januar Blått skrev (10 timer siden): Jeg syns dramaet allerede har startet🙈 Joda, men så langt er det bare i startgropa. Det legges jo opp til noe skikkelig drama her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 12. januar Forfatter #10 Del Skrevet 12. januar Husker ikke hvordan jeg lager spoilers? Spoiler Hannah og Tolga var det jeg håpet på i poddene! Gleder meg til dette… 🥰 Syns skikkelig synd på Alina! Håper han skjerper seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 12. januar Forfatter #11 Del Skrevet 12. januar Ok lol bra det gikk 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 17. januar #12 Del Skrevet 17. januar Hvem tror dere gifter seg og sier ja? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet søndag kl 07:53 #13 Del Skrevet søndag kl 07:53 Spicy trekantdrama foreløpig. De parene som går gitt opp, gjorde det tilsynelatende veldig tidlig? Jeg ser ikke for meg at noen gifter seg akkurat nå. Jeg er på episode 6. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harehopp33 Skrevet søndag kl 15:20 #14 Del Skrevet søndag kl 15:20 Vet noen hvilket tidspunkt «reunion» kommer på Netflix?Skulle ha kommet i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet søndag kl 15:23 Forfatter #15 Del Skrevet søndag kl 15:23 Harehopp33 skrev (1 minutt siden): Vet noen hvilket tidspunkt «reunion» kommer på Netflix?Skulle ha kommet i dag Min erfaring med tidligere love is blind er at når det står reunion kommer i dag så betyr det 10 pm amerikansk tid 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svigermor Skrevet søndag kl 15:31 #16 Del Skrevet søndag kl 15:31 Den kommer kl 18. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lerke987 Skrevet søndag kl 19:31 #17 Del Skrevet søndag kl 19:31 Overrasket over paret som sa ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet søndag kl 19:35 Forfatter #18 Del Skrevet søndag kl 19:35 Lerke987 skrev (2 minutter siden): Overrasket over paret som sa ja! Jeg og. Virkelig. Spoiler Har håpet så lenge på at hun skulle dumpe han 🥲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet mandag kl 14:03 #19 Del Skrevet mandag kl 14:03 Det er litt creepy at moren til Ilias ligner så på Alina. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå