AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #1 Del Skrevet 22 timer siden Tenker dere over hvilke pakker folk henter ut? Er spesielt interessert i svar fra folk fra små steder, der det kanskje ikke er så mange som kommer i løpet av en dag, og man kjenner de fleste. Er så stressa fordi en pakke jeg har bestilt fra et erotisk nettsted har blitt sendt til nærbutikken i hjembygda mi, som er et bittelite sted. De ansatte i butikken vet godt hvem jeg er og jeg vet hvem de er, og selv om pakken er sendt i anonym emballasje trenger man ikke akkurat å være rakettforsker for å skjønne hva det er. Har vært i kontakt med Posten og spurt om utleveringssted kan endres, men de kunne ikke hjelpe meg. Anonymkode: ba416...f8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #2 Del Skrevet 22 timer siden Selv om pakken er innpakket anonymt, så ser vi hvem avsender er. Vi kan lese Anonymkode: bb5be...fd5 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #3 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Selv om pakken er innpakket anonymt, så ser vi hvem avsender er. Vi kan lese Anonymkode: bb5be...fd5 Ja det vet jeg, men avsendernavn er også anonymisert. Likevel tar det bare et googlesøk for å finne ut hvilken bedrift som står bak. Anonymkode: ba416...f8a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #4 Del Skrevet 22 timer siden jeg ville gått inn og hentet pakken uten en mine, OM de skulle se rart på deg er det dem det er noe galt med.. Anonymkode: 7f0c1...605 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #5 Del Skrevet 22 timer siden Tror en kanskje tenker "å denne var litt utenom det vanlige" og så går en videre med jobben. Tenkte noe lignende angående polpakker, godteripakker fra utlandet og så var det noen avsender som jeg lurte på hva sendte (typ junkyard, eller coolstuff) som jeg googlet i pausen av nysgjerrighet, men det var mer for min egen shopping: ikke din 🤪 Anonymkode: 12413...565 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #6 Del Skrevet 22 timer siden Man er sjeldent så interessant for andre altså Anonymkode: 8fe05...677 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luxifine Skrevet 22 timer siden #7 Del Skrevet 22 timer siden (endret) Helt ærlig: bekymrer du deg for bygdesnakket så velger du levering til postboks eller "annen tilbyder i nærheten" og så betaler du kanskje litt mer for tjenesten eller i diselpenger.. du MÅ ikke velge levering til sladrekjærringene i den lokale coop butikken, du kan velge pakkeboksene og da blir det helt anonymt Endret 22 timer siden av luxifine Tilleggsinfo 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #8 Del Skrevet 22 timer siden Hvor har du bestilt fra siden du mener de vil skjønne hva det er? Sist jeg bestilte fra erotikknett så kom det i en helt hvit eske, med anonymisert avsender også. Verken eske, adresselapp eller hentemelding hadde ett hint om hva pakken kunne inneholde engang. Anonymkode: 1dfc1...e1f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #9 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): jeg ville gått inn og hentet pakken uten en mine, OM de skulle se rart på deg er det dem det er noe galt med.. Anonymkode: 7f0c1...605 Ja så absolutt, men det hjelper ikke å fortelle seg selv det når halve bygda vet hva man har bestilt før sola har gått ned 😅 Heldigvis så ordnet det seg nå!! Fikk akkurat varsel i Posten-appen om at de hadde mottatt pakken, og da var det ingen problem å bestille hjemlevering for et lite ekstragebyr. Rart hun jeg pratet med fra kundeservice ikke nevnte det, men jaja. Anonymkode: ba416...f8a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #10 Del Skrevet 22 timer siden luxifine skrev (1 minutt siden): Helt ærlig: bekymrer du deg for bygdesnakket så velger du levering til postboks eller "annen tilbyder i nærheten" og så betaler du kanskje litt mer for tjenesten eller i diselpenger.. Jeg var sikker på at jeg hadde bestilt levering til pakkeboks et annet sted, for hvis ikke må det ha skjedd en kortslutning i topplokket da jeg valgte å få det utlevert i hjembygda. Anonymkode: ba416...f8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luxifine Skrevet 22 timer siden #11 Del Skrevet 22 timer siden Bra det ordnet seg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #12 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Man er sjeldent så interessant for andre altså Anonymkode: 8fe05...677 Du skulle bare visst hva folk interesserer seg for i ei knøttlita bygd. Anonymkode: ba416...f8a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #13 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja så absolutt, men det hjelper ikke å fortelle seg selv det når halve bygda vet hva man har bestilt før sola har gått ned 😅 Heldigvis så ordnet det seg nå!! Fikk akkurat varsel i Posten-appen om at de hadde mottatt pakken, og da var det ingen problem å bestille hjemlevering for et lite ekstragebyr. Rart hun jeg pratet med fra kundeservice ikke nevnte det, men jaja. Anonymkode: ba416...f8a Men den som leverer på døra er vel også et lokalt postbud? Anonymkode: fa930...bee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #14 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ja så absolutt, men det hjelper ikke å fortelle seg selv det når halve bygda vet hva man har bestilt før sola har gått ned 😅 Heldigvis så ordnet det seg nå!! Fikk akkurat varsel i Posten-appen om at de hadde mottatt pakken, og da var det ingen problem å bestille hjemlevering for et lite ekstragebyr. Rart hun jeg pratet med fra kundeservice ikke nevnte det, men jaja. Anonymkode: ba416...f8a Det som hjelper er å fortelle halve bygda "ja, personen har tydeligvis så lite å gjøre at h*n sitter å googler avsendere på pakker for å spre sladder, håper h*n snart får seg en hobby eller noe, kan ikke være lett å ha så lite som skjer i livet sitt. Kanskje vi skulle spleiset på noe leketøy til h*n?" Anonymkode: 1dfc1...e1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #15 Del Skrevet 21 timer siden Jeg bor også i en liten bygd og tenker litt på det samme når jeg bestiller gull- og sølvmynter for opptil flere hundre tusen. Som regel er avsender anonymisert. De andre som bor her er i bygden så ymse, noen er under mistanke for drap og narkotikaomsetning, andre er alkoholiserte med dårlig økonomi. Disse jobber ikke på lokalbutikken men hint og opplysninger kan lekke her og der. Så jeg har rett og slett ordnet meg en postboks i nærmeste by, som jeg besøker jevnlig. Det gjør at jeg kan adressere pakkepost dit og hente pakkene i post-i-butikk. De som jobber i lokalbutikken merker seg garantert avsender, og jeg kan ikke klandre dem for det. Det er helt naturlig på et lite sted der selv slektninger jobber i butikken. De har full kontroll på hvilke pakker jeg skal hente, og gjør seg klar for utlevering i det jeg kommer inn døren. Anonymkode: 0888c...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #16 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men den som leverer på døra er vel også et lokalt postbud? Anonymkode: fa930...bee Postbudet er ikke fra bygda mi, i hvert fall. Vet ikke hva hun heter, så jeg tror ikke hun kjenner meg heller. Anonymkode: ba416...f8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #17 Del Skrevet 16 timer siden Jej jobber i butikk med post, vi har posten, helt hjem og PostNord. Ca 3500 som bor her. Jeg har aldri sett pakker fra erotiske steder, men om jeg hadde det hadde jeg gitt faen. Her er og slik "alle kjenner alle". Ofte er jeg nysgjerrig på enkelte nettbutikker, er så mange jeg aldri har hørt om før, så de googler jeg for å se hva de selger. Tenker aldri noe negativt om pakker kunder kjøper. Anonymkode: 9decf...f44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #18 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jej jobber i butikk med post, vi har posten, helt hjem og PostNord. Ca 3500 som bor her. Jeg har aldri sett pakker fra erotiske steder, men om jeg hadde det hadde jeg gitt faen. Her er og slik "alle kjenner alle". Ofte er jeg nysgjerrig på enkelte nettbutikker, er så mange jeg aldri har hørt om før, så de googler jeg for å se hva de selger. Tenker aldri noe negativt om pakker kunder kjøper. Anonymkode: 9decf...f44 Hehe... 300 som bor i min bygd. Der vet man "alt" om hverandre 🫠 Anonymkode: ba416...f8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VetAlt Skrevet 16 timer siden #19 Del Skrevet 16 timer siden Jobbet i butikk med post tidligere. Mengden er såpass stor at man ikke har tid til å snoke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #20 Del Skrevet 16 timer siden Husker dere da vi måtte sende kamerarullen inn til fremkalling? Og da bildene skulle hentes på den lokale fotobutikken så gikk ekspeditøren igjennom bildene for å sjekke kvalitet? Ble fort hakket pinligere enn å hente ut en pakke på posten 😅 Anonymkode: fd4bd...a63 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå