Gå til innhold

Andre som ikke ser for seg å ha sex igjen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kvinne på 30 år her. Har strevet med et dårlig forhold til kropp og vansker med relasjoner de siste 10 årene. Har ikke hatt sex på en god del år. Jeg orker ikke tanken på sex med fremmede, men klarer ikke stole på folk og et forhold ser jeg på som et tapt prosjekt. 

Da blir det heller ikke noe sex. Jeg føler ikke at jeg går glipp av noe, men savner det, samtidig som jeg vet at det er uoppnåelig. Jeg har en utrolig stygg kropp som ikke engang trening kan redde. Alt er feil og jeg vet at en mann vil bare ligge med meg for å få en ekstra dame på lista eller fordi hans andre muligheter bare er å kjøpe sex. 

Jeg syns det er trist og kjenner på en følelse av bitterhet da jeg skulle ønske jeg også var bra nok. Samtidig så tenker jeg at det går fint, det er jo bare sånn det er. 

Anonymkode: 53e8f...366

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ja, har ingen behov for sex eller nærhet, mange år siden jeg hadde sex, æsj.

Men nå har jeg et helt ferskt crush på en fyr og det river i kroppen etter nærhet. Og sex 🤩

Anonymkode: 273b9...38e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg syns det er trist og kjenner på en følelse av bitterhet da jeg skulle ønske jeg også var bra nok. 

Du er bra nok. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har ikke hatt sex siden 2010, så jubileum i år, og ser ikke for meg at jeg noen gang kommer til å ha det igjen. Jeg kommer aldri til å bli deilig nok for en mann. Jeg er ikke tynn nok, høy nok, trent nok, brun nok, ung nok eller noe som helst annet.

Alle vet hva slags damer menn sikler etter, og jeg ser ikke i nærheten av sånn ut. Og jeg dropper heller sex enn å nedverdige meg til å være trøstepremie og tømmestasjon. 

Anonymkode: 730f4...27b

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har ikke hatt sex siden 2010, så jubileum i år, og ser ikke for meg at jeg noen gang kommer til å ha det igjen. Jeg kommer aldri til å bli deilig nok for en mann. Jeg er ikke tynn nok, høy nok, trent nok, brun nok, ung nok eller noe som helst annet.

Alle vet hva slags damer menn sikler etter, og jeg ser ikke i nærheten av sånn ut. Og jeg dropper heller sex enn å nedverdige meg til å være trøstepremie og tømmestasjon. 

Ok. Ditt liv, ditt valg.

Jeg har en meningsfull relasjon med en kvinne. Ingen av oss er perfekt. Men vi kan ha gode liv sammen likevel, og innimellom har vi sex.

Anonymkode: 3729f...e37

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
CAPS LOCK skrev (3 timer siden):

Du er bra nok. 

Nei. Med tanke på hva slags kvinner menn ser på støtt og stadig i dag, så er jeg ikke bra nok. Bra nok til å bli brukt? Ja. Men til å ha bra sex der jeg faktisk blir begjæret for å være meg? Neeeei.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp. Snart 7 år siden sist. Er 38 år.

Har relasjonsvansker, null nettverk, under middels utseende, dårlig jobb. Rett og slett ingen attributter det motsatte kjønn verdsetter.

Det positive er at jeg har kjent en merkbar nedgang i sexlyst med alderen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jøss, her var det mye dårlig selvtillit. Det er selvtillit som gir bra sex, som menn bare vil ha mer av og aldri forlater deg for noen som er "penere".

K47

Anonymkode: f3962...3d7

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Menn er ikke perfekte de heller, på den måten har du mindre å bekymre deg over. Han du møter er også en kropp med skavanker å være glad i.

Har et vanskelig forhold til sex, har aldri klart å ha det. Føler heller jeg bare har opplevd noen ha det med meg og blir veldig uvell av tanken.

Drømmer om å møte en mann det ordner seg med. 

Anonymkode: 3b32f...4a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Nei. Med tanke på hva slags kvinner menn ser på støtt og stadig i dag, så er jeg ikke bra nok. Bra nok til å bli brukt? Ja. Men til å ha bra sex der jeg faktisk blir begjæret for å være meg? Neeeei.. 

Ser du på alle menn som ser på deg?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Menn er ikke perfekte de heller, på den måten har du mindre å bekymre deg over. Han du møter er også en kropp med skavanker å være glad i.

Har et vanskelig forhold til sex, har aldri klart å ha det. Føler heller jeg bare har opplevd noen ha det med meg og blir veldig uvell av tanken.

Jeg har ingenting imot skavanker, men jeg er ikke opptatt av at mannen skal være stram, ha en viss vekt, være i en viss alder og det som er. Jeg er ikke så overfladisk. 

Ser du på alle menn som ser på deg?

Jeg ser ikke på noen. Hvorfor skulle jeg det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Føler ikke behovet, har ikke gjort det på over 10 år, så tviler på det blir aktuelt. 

Anonymkode: 8fc46...46d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja. Fordi jeg er for stygg. Har en hudsykdom som har ødelagt utseendet mitt fullstendig. Så helt ok ut før dette brøt ut. Er slank, men hjelper ikke det når jeg er så stygg. Har samboer, men klarer ikke nærhet og sex. Har gitt han tillatelse til å være utro, men han vil ikke. Han vil heller ikke forlate meg. 

Anonymkode: 27bb3...cc1

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ja, har ingen behov for sex eller nærhet, mange år siden jeg hadde sex, æsj.

Men nå har jeg et helt ferskt crush på en fyr og det river i kroppen etter nærhet. Og sex 🤩

Anonymkode: 273b9...38e

Vær så snill, la den mannen være. Med dette sexbehov mønster du har er det stor sannsynlighet å det gjentar seg når nyforelskelsen begynner å dabbe av. Fortell hen å du er ikke seksuell så hen kan velge om å ha noe med deg å gjøre. 

Anonymkode: 2238a...208

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Spiller jo ingen rolle hvor uperfekt mannen selv er. Han kommer uansett alltid til å ønske seg en perfekt 20 år gammel instababe, eller noe lignende det er umulig for helt vanlige kvinner å leve opp til. Er man ikke ung med perfekt kropp kommer man aldri til å bli bedre enn trøstepremie for menn, og det ønsker jeg ikke for meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Folk ser på Ferrari: de kjøper Toyota.

For det er det de trenger og kan bruke.

Men selvfølgelig: er du redd for å bli brukt, er det jo lite poeng, da er du på jakt etter tullingene som kjøper bil på grunn av fargen eller om den er stilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Kanskje du skulle gått i terapi? Høres ut som du sliter enormt med selvfølelse og selvbildet, og dét er ødeleggende for seksualiteten din blant annet.

Du trenger ikke å elske kroppen din, men godta at den er sånn den er, og gjør det beste ut av det. Kle deg etter kroppen din, altså det som får frem det fine med den. 

Du sier du er stygg, men det er bare en unnskyldning/beskyttelsesmekanisme du har konstruert i hodet ditt slik at du slipper avvisning og/eller å bli såret. Du må tørre å gi slipp på den.

Anonymkode: d243a...251

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har egentlig bare hatt sex for å føle meg elsket, verdifull, begjæret, bekreftet. Det var alltid mangel på alt annet, kjærlighet, respekt, men så lenge vi hadde sex trodde jeg det var noe ekte der, at det var bruk for meg, at de trengte meg. Nå har jeg lest meg opp på traumer og kopemekanismer, og vet ikke om jeg noen gang kommer til å ha sex igjen. 

Anonymkode: 88dbe...246

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vel, du sutrer og er bitter, men velger samtidig å ikke gjøre noe med det. Unnskylder deg med at det ikke hjelper uansett. Og så nekter du også å ha sex utenfor forhold. Da har du innsnevret mulighetene dine såpass at det er ikke synd på deg. 

Det finnes uansett nok av menn i samme situasjon som deg. De kan du ligge med. Men problemet er kanskje at du ser for deg å kunne få en topp mann. Det gjør du ikke.

Anonymkode: a1fbf...84d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Vel, du sutrer og er bitter, men velger samtidig å ikke gjøre noe med det. Unnskylder deg med at det ikke hjelper uansett. Og så nekter du også å ha sex utenfor forhold. Da har du innsnevret mulighetene dine såpass at det er ikke synd på deg. 

Det finnes uansett nok av menn i samme situasjon som deg. De kan du ligge med. Men problemet er kanskje at du ser for deg å kunne få en topp mann. Det gjør du ikke.

Anonymkode: a1fbf...84d

Godt jobba med å bare bekrefte det flere her i tråden er redde for da. For det du egentlig sier i innlegget ditt, er at kvinner som ikke ser ut på riktig måte aldri kan oppnå noe bedre enn å bli tømmestasjon for desperate menn som ikke klarer å skaffe sin helt egen supermodell. Og det skal selvsagt skje helt uten forpliktelser, så når han har tømt seg blir man kastet i grøfta som verdiløst søppel. Kjærlighet og gjensidig begjær eksiterer ikke for oss kvinner som ikke ser ut som fantasiene deres, tydeligvis. Greit å få det bekreftet. Så vet i alle fall jeg at jeg gjør rett i å kutte ut sex. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...