AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #1 Del Skrevet 22 timer siden Jeg vurderer å få barn nr. 2, men skal jeg være tro mot magefølelsen, holder det med barnet vi har. Vi har det godt slik livet er i dag, og jeg føler familien er komplett for vår egen del. Selv har jeg flere søsken, og jeg syns det er stusselig om vårt barn ikke kan oppleve den støtten jeg selv har følt når foreldrene er gamle. Hva om barnet vårt aldri finner seg en partner? Jeg får vondt av frykten for at hen blir alene og ensom. Selv møtte jeg kjærligheten langt unna hjembyen og har ikke noe familie rundt meg til å hjelpe oss med barnet. Jeg savner ofte friheten jeg hadde før barn. Jeg hadde en ganske tøff fødsel og barseltid med kolikkbarn. Barnet er 3 år og eggene går snart ut på dato. Kan noen gi meg gode svar og kloke råd? Anonymkode: 13733...443 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #2 Del Skrevet 17 timer siden Dette kan ingen andre sette seg ordentlig inn i, da alle er ulike. Jeg selv skulle ha stoppet etter ett barn, men fikk to fordi jeg tenkte det gå greit likevel. Elsker barn nr to like høyt som nr en, men graviditeten rotet til kroppen min (problemer nedentil og måtte fjerne galleblæra), energinivået er dårlig og det er egentlig mer enn nok å skulle være der for første barnet. Skulle egentlig vært stopp før noen av barna kom, men altså. Fool me once, it’s on me. Fool me twice, still on me. Men ikke noen tredje gang! Kjenn på det selv, hva vil du og din kjære? For joda, det kan være kjipt for barnet å være enebarn, men det kan også være kjipt å være to. Man kan bli uvenner, ikke ønske å holde kontakten etc. Anonymkode: 9bd9f...9a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #3 Del Skrevet 16 timer siden Jeg sier stol på magefølelsen!! Jeg skulle ønske jeg bare hadde fått ett barn. Livet hadde vært så mye bedre og økonomien likeså. Bare en å følge opp og kun en å vie all oppmerksomhet. Anonymkode: 294f1...c16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #4 Del Skrevet 15 timer siden Enebarn er sammen med andre barn på alle andre arenaer enn hjemme. De blir ikke ensomme. Og da skal jeg si deg at det er deilig å slappe av i fred og ro hjemme uten søskenkonflikter. Det er deilig for foreldrene også ☺️ Hilsen enebarn som selv har ett barn og ingen av oss har savnet søsken noengang ☕️☁️ Følg magefølelsen! Anonymkode: 95bcb...fcb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå