AnonymBruker Skrevet 7. januar #1 Del Skrevet 7. januar Hei Har noen erfaring med lesebrett? Er det kindle som er best? Evt gode alternativer og hvordan det er å få tak i bøker til de? Anonymkode: ab70e...12e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #2 Del Skrevet 7. januar Nekter å kjøpe meg kindle og støtte Amazon. Anonymkode: dfc8d...dab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #3 Del Skrevet 7. januar Jeg er veldig fornøyd med min Kindle Paperwhite som jeg har fått i gave, men har ikke forsøkt noe annet enn Kindle. Jeg hadde en Kindle for 10-15 år siden også. Min kan brukes uten annen belysning i rommet og er veldig behagelig å lese på, man blir ikke sliten i øynene. Engelskspråklige bøker kjøper jeg hos Amazon, norske på Ark. Det har blitt veldig greit å kjøpe bøker til Kindle i norske bokhandler men det er en litt styrete prosedyre (som står nøye beskrevet på bokhandlerens nettside) første gang, deretter er det kjempeenkelt. Jeg har bare ikke giddet å legge inn hos f.eks Norli, derfor Ark. Dermed er det superenkelt å få tak i det meste av bøker man ønsker. Men, jeg husker forrige gang jeg hadde Kindle at bøkene på Amazon til Kindle var veldig billige. Dette har nok økt noe i pris, og norske e-bøker er som regel dyrere enn pocketutgaven (men litt billigere enn innbundet utgave). Jeg leser mye etter at jeg igjen fikk Kindle. Ønsker jeg en bok har jeg den på Kindlen i løpet av ett minutt. Anonymkode: 97827...a0c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #4 Del Skrevet 7. januar Har som nevnte over her, ikke prøvt annet enn kindle. Aldri angret på at jeg kjøpte den, kan tas med overalt, du kjøper og sender til kindle på feks ark, adlibris, hvor enn du kjøper bøker. Om du leser engelske bøker er det mye å spare, mye billigere enn norske bøker. Lett i hånden, lyset stiller seg til behagelig leselys uansett hvor du er, ute som inne, som å "lese en bok"-ish. Kun positive erfaringer å dele! 📖 Anonymkode: deba3...d68 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #5 Del Skrevet 8. januar Tusen takk for nyttige svar Anonymkode: ab70e...12e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #6 Del Skrevet 8. januar Jeg har en 2021 Paperwhite, og er egentlig godt fornøyd med den, men du blir litt låst til Amazons økosystem. Hadde kanskje vurdert en Boox eller noe neste gang. Kan jo kjøre Amazons app på den og, samt den norske biblioteker bruker. Anonymkode: 0f8d7...f00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abelille Skrevet 13. januar #7 Del Skrevet 13. januar Jeg har forsøkt flere ulike eboklesere, var veldig gira på å ha noe med android som da støttet andre apper som biblioteket og storytel. Det funket, men jeg var ikke fornøyd med lesebrettet, så jeg har gått tilbake til kindle paperwhite. Det er greit å kjøpe norske bøker å sende til kindle (jeg kjøper på ebok.no stort sett), men kjøper også mye engelsk chick-lit fra amazon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå