AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #21 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er også alene med 2 barn, ikke i nærheten av at de koster titusener i måneden allikevel nei. Du støtte til barnetilsyn som dekker litt over 60 prosent av SFO og utvidet barnetrygd. Anonymkode: 8d4d5...bd0 Jo, de gjør det. Det rommet eksta i Oslo koster meg mange tusen ekstra i mnd. Anonymkode: 82b98...5c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #22 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jo, de gjør det. Det rommet eksta i Oslo koster meg mange tusen ekstra i mnd. Anonymkode: 82b98...5c1 Påstanden var "Barn koster mange titusener hver mnd hvis man skal holde seg på et gjennomsnittsnivå av hva normale barn koster." Det gjør de ikke. Det rommet ekstra i Oslo koster deg mange TITUSENER ekstra i MÅNEDEN? Da er det at du bor for dyrt som er problemet, ikke at det å ha barn koster mange titusener i måneden. Da vet du ikke hva som menes med hverken "mange" eller "titusener". Anonymkode: 8d4d5...bd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #23 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Påstanden var "Barn koster mange titusener hver mnd hvis man skal holde seg på et gjennomsnittsnivå av hva normale barn koster." Det gjør de ikke. Det rommet ekstra i Oslo koster deg mange TITUSENER ekstra i MÅNEDEN? Da er det at du bor for dyrt som er problemet, ikke at det å ha barn koster mange titusener i måneden. Da vet du ikke hva som menes med hverken "mange" eller "titusener". Anonymkode: 8d4d5...bd0 Hvem prater om titusenvis av kroner i barnebidrag? Anonymkode: 82b98...5c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #24 Del Skrevet 5 timer siden Jeg visste ikke om jeg skulle le eller gråte når jeg fikk vite at hn skulle betale 200kr pr. mnd på null samvær. Hn tjente mer på å søke barnetillegg enn hn betslte i barnebidrag uten å ha kontakt med barnet. Hvor moralskt forkastelig er ikke det. Anonymkode: 23136...cc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå