AnonymBruker Skrevet 7. januar #1 Del Skrevet 7. januar Hei! Hvor lang tid etter siste ubeskyttet samleie kan man forvente å teste positivt ved en eventuell graviditet? Vet ikke når eggløsning var og er usikker på syklus da jeg nylig har tatt ut spiral og kun har hatt mensen en gang etter dette. Er nå på syklusdag 31. Blødde ikke med spiral, men hadde regelmessige sykluser på 28 dager før spiralen. Anonymkode: 81f63...28b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 7. januar #2 Del Skrevet 7. januar Jeg ville testet 16 dager etter sex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #3 Del Skrevet 7. januar mommyaka skrev (13 minutter siden): Jeg ville testet 16 dager etter sex Takk for svar! Dag 16 i dag faktisk. Testet negativt med RFSU test ofte på ettermiddagsurin… Anonymkode: 81f63...28b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #4 Del Skrevet 8. januar Jeg tok ut spiral den 3. og testet positivt 30. den samme måneden Anonymkode: 5666e...f5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #5 Del Skrevet 8. januar 14 - 16 dager Anonymkode: 0bbc7...1ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå