Gå til innhold

Stemmer tarot alltid?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg så en tråd her i dag tidlig, som jeg har tenkt en del på. Der var det et tarotlegg som var ganske så dystert, som ble lagt for en person som allerede var langt nede. Jeg har gått med en klump i magen i hele dag pga dette. Når en person har det veldig vondt, og får et så dystert tarotlegg om fremtiden, ja da er det lett å miste det lille håpet man kanskje hadde liggende der, godt gjemt et sted. Så derfor spør jeg, stemmer alltid tarotlegg? 

Anonymkode: a5922...40e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nei, selvfølgelig gjør det ikke det 😊

Anonymkode: 12fcf...beb

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tarot-kort er pappskiver med trykk. Sliter med å forstå hvordan de skal kunne fortelle noe om fremtiden.

Anonymkode: 7950e...38d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hvilken tråd var det?

Anonymkode: 668b5...f31

Det er ikke så viktig🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man legger tarot-kort, så bruker man kortene sammen med intuisjonen, så det er ikke slik at om du får "døden", så dør du, eller om du får "the lovers" så skal du finne din sjelevenn. Og noen har en god intuisjon, mens andre har en helt bort i veggen forvirret intuisjon, og andre igjen kan ha en blanding, slik at noe stemmer vanvittig bra, mens andre ting kan være fullstendig feil, og faktisk farlig villedende i en situasjon man er i. Så man må være SVÆRT forsiktig med å ta disse lesningene som sannhet.

• Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Tarot er et hjelpemiddel, det er ingen fasitsvar. Det gir deg potensielle muligheter , men det trenger ikke skje om tar andre valg, o.l.

Anonymkode: 8bba9...425

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Å bruke tarot som spådom, er det siste bør gjøre. Det er bedre som veiledning her og nå

Anonymkode: 8bba9...425

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Maia70 skrev (2 timer siden):

Når man legger tarot-kort, så bruker man kortene sammen med intuisjonen, så det er ikke slik at om du får "døden", så dør du, eller om du får "the lovers" så skal du finne din sjelevenn. Og noen har en god intuisjon, mens andre har en helt bort i veggen forvirret intuisjon, og andre igjen kan ha en blanding, slik at noe stemmer vanvittig bra, mens andre ting kan være fullstendig feil, og faktisk farlig villedende i en situasjon man er i. Så man må være SVÆRT forsiktig med å ta disse lesningene som sannhet.

Jeg håper personen som fikk tarotlegg igår leser dette. Igår fikk den personen en tolkning hvor det ble anbefalt å gi slipp på drømmen sin, sørge over den og gå videre. Det er sterke ord å si til en person som allerede er langt nede. Og det fra en anonym bruker til en annen anonym bruker. Hvordan går det an? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...