Gå til innhold

Får man sterkere symptomer for hvert svangerskap? Kvalme osv.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! Mitt første svangerskap var problemfritt. Trøtt, men få symptomer. I mitt neste svangerskap ble jeg utrolig kvalm i første trimester. Nå vurderer vi en tredje, men jeg sliter sånn med å utsette meg selv for nok et svangerskap pga erfaringen fra mitt forrige. Er det slik at man typisk får sterkere symptomer jo eldre man blir eller for hvert svangerskap man er gjennom? Erfaringer? 

Anonymkode: 9558d...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Min erfaring var motsatt. To jenter, andre svangerskap enklere enn første. Har du barn av samme kjønn?

Anonymkode: 12130...c87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Min erfaring var motsatt. To jenter, andre svangerskap enklere enn første. Har du barn av samme kjønn?

Anonymkode: 12130...c87

Ja, samme kjønn på mine to også. Vil ikke si at andre svangerskap var forferdelig, men sitter langt inne med nr tre i frykt for at trenden fortsetter samme vei

Anonymkode: 9558d...31d

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første og andre svangerskap (gutt og jente) var easy peasy, null kvalme og ryggproblemer. Med nummer tre har jeg vært kjempekvalm i første trimester, er snart i uke 20 og ryggsmertene har latt vente på seg (ennå?) men det har definitivt vært tyngre😅 tror også det har mye å gjøre med at man har små barn å passe på i tillegg til seg selv, får ikke tid til å hvile/sove like mye :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mitt første var noe verre enn andre og tredje, men generelt ganske like. Samme kjønn på alle tre. Fødsel med tredje var derimot en drøm, i motsetning til de to andre!

Anonymkode: ce8a4...852

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er tilfeldig. Svangerskap kan være veldig ulike, akkurat som fødsler. 

Anonymkode: 63ec8...aba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Min erfaring er både òg.

3 tette barn (gutt-gutt-jente) og kvalmen har blitt bedre for hver gang mens bekkenet har blitt verre for hver gang.

Anonymkode: b00b4...437

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, fødsler er også ulike. Hadde en lett og fin første fødsel og en sadistisk andre fødsel, trodde jeg fødte Satan, og jeg er ikke kristen engang. Ble ikke flere barn enn to.

Anonymkode: 9a970...b11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har hatt sterkest symptomer med nr. 3, men minst med nr. 2. Tror det er tilfeldig.

Anonymkode: 09db5...b18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

To svangerskap her 

Nr 1 jente, få symptomer, bare grisetrøtt og bekkenproblemer 

nr 2 gutt, samme som nr 1. Bekkenet er verre, men det er ikke unaturlig, i tillegg er det litt tett på 1. svangerskap. 

Anonymkode: 93be9...333

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...