AnonymBruker Skrevet 7. januar #1 Skrevet 7. januar Jeg er 14 uker på vei. Har hatt veldig mye utflod i svangerskapet, stort sett hvit/gulhvit, men noen ganger blir den veldig gul eller mer oransje/rosa, noe som tyder på små blødninger. Jeg hadde mye "menssmerter" i starten av svangerskapet, og kan fortsatt ha det av og på, spesielt på kveldstid. Nå som jeg har kommet såpass langt i svangerskapet, skulle man tro dette ville forsvinne, så det bekymrer meg litt, spesielt kombinasjonen av smerter og rosa utflod. Har lest at gul/rosa utflod kan tyde på infeksjon? Er det noen andre som har erfaring med dette? Leser noen steder at man skal kontakte lege/jordmor ved blødninger, men dette er jo ikke "ordentlige" blødninger, og vil ikke virke helt hysterisk heller.... Dette er for øvrig mitt tredje barn, hadde ingenting sånt med de to første. Anonymkode: 26932...221
AnonymBruker Skrevet 7. januar #2 Skrevet 7. januar TS her: Har vært på tidlig ultralyd for ca. 1 uke siden der alt stod bra til, og jeg har ikke foranliggende morkake. Anonymkode: 26932...221
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå