Gå til innhold

Hun vil ikke skumspytte

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg blir veldig opphisset når damen suger med mye spytt så det blir skumaktig. Min nye kjæreste vil ikke gjøre dette på meg, og det gjør at mitt sexliv er helt ødelagt. Min eks gjorde dette med selvfølge. For meg handler sex om å gi og ta, man gjør ting for partneren FORI han\henne skal føle seg verdsatt, noe jeg ikke gjør nå. 

Anonymkode: 1dae4...cbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jaja, du har i det minste beveget deg opp fra halsen.

Anonymkode: 8217e...c24

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gjør det slutt og skriv på tinder at skumsuging er et krav. 

Anonymkode: 7180e...b21

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det kan du ikke finne deg i. Bare å dumpe henne og gå videre!

Anonymkode: eabdd...481

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg skal være singel til jeg dør, fy faen.

Anonymkode: 9e775...a93

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Litt enig med ts, jeg syns ikke det var så mye å " forlange". Om min mann hadde tent på det hadde det vært null stress å gjøre det for ham. Men altså, vil hun ikke så vil hun ikke. Og om dette er alfa og omega for deg syns jeg dere burde ta en ordentlig prat om det...

Anonymkode: 269e7...a7a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg blir veldig opphisset når damen suger med mye spytt så det blir skumaktig. Min nye kjæreste vil ikke gjøre dette på meg, og det gjør at mitt sexliv er helt ødelagt. Min eks gjorde dette med selvfølge. For meg handler sex om å gi og ta, man gjør ting for partneren FORI han\henne skal føle seg verdsatt, noe jeg ikke gjør nå. 

Å herregud! Sexlivet ditt er ødelagt pga dette?? Håper du kødder, hvis ikke trenger du hjelp! Og du, i et forhold ber man aldri den andre om å gjøre noe den ikke vil, man respekterer hverandres grenser! Gi slipp på henne, for hennes del! Hun fortjener så mye bedre!

Anonymkode: 74999...739

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Tror det er på tide å bli voksen. Dersom sexlivet ditt blir ødelagt av en så liten ting burde du kanskje revurdere forholdet ditt. Ikke for din skyld men for hennes. Tror nok hun fortjener noen som er litt mer oppegående en dette.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Og nå sitter TS å gnir seg i hendene og humrer for hver eneste kommentar som kommer inn. Den naila jeg tenker han, de tar meg fean med på alvor.

Anonymkode: ad4bd...210

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...