AnonymBruker Skrevet i går, 11:52 #1 Del Skrevet i går, 11:52 Har en pus som er mest innekatt men har begynt å gå ut, mest om sommeren. Hun er veldig nysgjerrig, men lite vant med snø som nå. Lar dere pus gå ut i «snøkaoset», med vanskelige kjøreforhold? Anonymkode: 3bf9b...dda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:56 #2 Del Skrevet i går, 11:56 Jeg holder mine tre inne, spesielt i dag, og frem til vi får måkt tilstrekkelig rundt huset. De to eldste går rundt huset, men minste er litt over året og kan bevege seg mer rundt. De har dokasse inne. Det er MYE snø og jeg tenker litt på brøyting og at de kan bli nedgravd, så tar ingen sjanser i dag. Anonymkode: e83c3...775 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:56 #3 Del Skrevet i går, 11:56 Vi har katteluke, så våre går ut og inn som de selv vil. De er mest inne nå, men er jo likevel ute på kortere turer i løpet av dagen. Det er vel bare å se hva pus selv vil? Hvis hun vil ut, er det vel bare å la henne være ute litt? Anonymkode: 8c934...c76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:57 #4 Del Skrevet i går, 11:57 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg holder mine tre inne, spesielt i dag, og frem til vi får måkt tilstrekkelig rundt huset. De to eldste går rundt huset, men minste er litt over året og kan bevege seg mer rundt. De har dokasse inne. Det er MYE snø og jeg tenker litt på brøyting og at de kan bli nedgravd, så tar ingen sjanser i dag. Anonymkode: e83c3...775 Katter har kjappe reflekser og brøytebilene bråker MYE, så det er det minste jeg bekymrer meg for 😅 Anonymkode: 8c934...c76 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scoops Skrevet i går, 11:58 #5 Del Skrevet i går, 11:58 Min får gå ut,men hun sitter bare litt rett utenfor døren så kommer hun igjen etter noen minutter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #6 Del Skrevet 20 timer siden Nå som det kommer en halvmeter snø i døgnet må han holde seg inne. Er redd for at han skal søke ly en plass og så skal det raskt komme såpass snømengder at han snør inne. Pus er litt frustrert, men samtidig er det ikke så ille som de gangene han har måttet være inne grunnet sykdom (det har kun hendt når det har vært bart ute). Anonymkode: 981f7...0be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #7 Del Skrevet 19 timer siden Takk for svar! Enig med mange av dere. Pus får være inne i dag, litt irritert når jeg går ut for å måke og hun ikke får være med bare. Anonymkode: 3bf9b...dda 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #8 Del Skrevet 19 timer siden Er vel bare to av mine som har vært ute en liten tur i dag. De ligger stort sett og sover. Anonymkode: c100d...79a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #9 Del Skrevet 19 timer siden Katta går ikke ut nå, så trenger ikke å holde henne inne. Hun ser ut luka og snur 😂 Anonymkode: 496ca...af8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #10 Del Skrevet 19 timer siden Mine får gå ute som de selv vil, det er kun når det er omtrent storm i vindkastene eller kaldere enn -17 at jeg ikke slipper de ut. Anonymkode: b097a...d80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå