AnonymBruker Skrevet 7. januar #1 Del Skrevet 7. januar Jeg er gravid og har hatt diare siden middagstider i går. Har sannsynligvis bare reagert på noe i middagen. Har ikke klart å holde på noe mat og har vært preget av det i hele dag, med svimmelhet, kvalme og slapphet. Spiste for rundt en time siden og holder fortsatt på det, så jeg er forhåpentligvis på bedringens vei. Mannen er bekymret fordi jeg er gravid og vil jeg skal ringe lege for sikkerhetsskyld, men det kan da ikke være nødvendig etter under et døgn med diare? Hva tenker dere? Anonymkode: b289a...743 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #2 Del Skrevet 7. januar Hvor langt på vei er du? Anonymkode: f98ea...06b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #3 Del Skrevet 7. januar Nei, under ett døgn og med helt fin almentilstand. Ingen grunn til å oppsøke lege. Anonymkode: 6fdcb...16a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #4 Del Skrevet 7. januar Jeg hadde ikke ring legen på grunn av det. Bare sørget for å få i meg nok drikke. Anonymkode: 2f3cc...af0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #5 Del Skrevet 7. januar Pass på å drikke nok så du ikke blir dehydrert. Urinen skal være lys og klar. Drikk gjerne farris sammen med eplejuice. Anonymkode: 0c461...467 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #6 Del Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Hvor langt på vei er du? Anonymkode: f98ea...06b 18+3. Takk for svar! Føler meg egentlig bedre nå som jeg har klart å holde på maten, så lege blir det nok ikke nei 😊 Anonymkode: b289a...743 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #7 Del Skrevet 7. januar Er gravid selv og er nå 14+1. Hadde ekstrem diaré (type var på do sikkert 20 ganger i døgnet) 21-23 desember. Tok ikke kontakt med legen. Bare fokuserte på å drikke masse vann for å ikke bli dehydrert. snakket såvidt med legen om det når jeg var der for ett par dager siden for å fornye resept på kvalmestillende og hun sa at diaré i noen få dager er det lite de kan gjøre med sålenge jeg er gravid. Eneste var å eventuelt legge meg inn for å gi meg intravenøst mot å bli dehydrert hvis jeg ikke klarte drikke nok. 🤷🏻♀️ Anonymkode: babb4...324 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #8 Del Skrevet 7. januar Det er å kaste bort legens tid. Anonymkode: 5ba02...82b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #9 Del Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er gravid og har hatt diare siden middagstider i går. Har sannsynligvis bare reagert på noe i middagen. Har ikke klart å holde på noe mat og har vært preget av det i hele dag, med svimmelhet, kvalme og slapphet. Spiste for rundt en time siden og holder fortsatt på det, så jeg er forhåpentligvis på bedringens vei. Mannen er bekymret fordi jeg er gravid og vil jeg skal ringe lege for sikkerhetsskyld, men det kan da ikke være nødvendig etter under et døgn med diare? Hva tenker dere? Anonymkode: b289a...743 Går utrolig mye oppkast og diaré. Folk er smittet uten at de nesten har hatt kontakt med andre. Så lenge du ikke er dehydrert, så skal det ikke være noe farse på ferde. Men skal du roe mannen litt, så kan du jo ta en tlf til legevakten og diskutere. De fleste legevakter i dag må du ringe før du får komme inn, om de på telefon mener du ikke trenge fysisk besøk så får du klart svar om dette på tlf. Anonymkode: 5f37d...523 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå