AnonymBruker Skrevet i går, 11:23 #1 Del Skrevet i går, 11:23 Noen som vet hva dette er? Noen timer etter at jeg var på tur med hundene, dukket disse opp på jakken jeg hadde brukt på turen. De var ikke der da jeg tok på meg jakken tidligere. Men virker som om de kanskje liker fuktighet da jeg var litt svett i nakken og de satt seg på kragen til jakken. Nå fant jeg de kravlende over hele jakkestativet og måtte kaste alle jakkene ut på terrassen. De er BITTESMÅ, så ser dem ikke hvis de ikke går på svart bakgrunn, og får ikke zoomet nok inn til å se beina eller noe. Muligens en type midd, men trodde ikke de skulle være synlige for øyet? Anonymkode: befe5...abf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #2 Del Skrevet 23 timer siden Edderkoppbarn? Anonymkode: f35f1...f29 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #3 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Edderkoppbarn? Anonymkode: f35f1...f29 Det er ikke egg. De beveger seg 😩 Anonymkode: befe5...abf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #4 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er ikke egg. De beveger seg 😩 Anonymkode: befe5...abf H*n mente edderkopper som har klekket Anonymkode: 28ad5...353 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #5 Del Skrevet 23 timer siden Nei, kke egg, men barn. Edderkopper er jo også barn før de blir voksne. Anonymkode: f35f1...f29 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #6 Del Skrevet 23 timer siden Åå. Håper ikke det. Eller... kanskje de er lettere å bli kvitt 😅 Er litt rådvill. Har bare sprayet med vaskemiddel og prøvd å vaske bort de jeg får øye på, men det er jo sikkert tusenvis av dem på den hvite veggen (og muligens i taket, som er veldig høyt) som jeg ikke ser. Lurte på om jeg skulle kjøpe insektspray, men er redd for å forgifte hundene... Noen tips? Anonymkode: befe5...abf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #7 Del Skrevet 20 timer siden Jeg hadde kontakta skadedyrkontroll. Anonymkode: f35f1...f29 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #8 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Noen som vet hva dette er? Noen timer etter at jeg var på tur med hundene, dukket disse opp på jakken jeg hadde brukt på turen. De var ikke der da jeg tok på meg jakken tidligere. Men virker som om de kanskje liker fuktighet da jeg var litt svett i nakken og de satt seg på kragen til jakken. Nå fant jeg de kravlende over hele jakkestativet og måtte kaste alle jakkene ut på terrassen. De er BITTESMÅ, så ser dem ikke hvis de ikke går på svart bakgrunn, og får ikke zoomet nok inn til å se beina eller noe. Muligens en type midd, men trodde ikke de skulle være synlige for øyet? Anonymkode: befe5...abf Har du hundene i denne sengen? Anonymkode: bc402...877 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #9 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Har du hundene i denne sengen? Anonymkode: bc402...877 Hvilken seng? Bildene er av et jakkestativ Anonymkode: befe5...abf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå