AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #1 Del Skrevet 23 timer siden Har vert veldig mye skriving om kvinner rundt denne alderen som puler unge menn. Hadde meg en gang med ei dame på rundt 60. Må si det var den største nedturen noen gang. Greit at hun trengte glidemiddel, men hun var jo så vid og slapp at jeg ikke fikk til noen utløsning. Har ergo aldri prøvd meg med noen flere. Så jeg lurer på hos dere senior-kvinner om dere merker noe særlig når en mann er inni dere, alt har jo naturlig blitt slakkere og videre der nede med årene, i vertfall etter 60 ? Er det bare spenningen med ung mann/gutt som gjør kicket for dere? Eller er dere avhengig av en stor pikk/dildo for å få utbytte? Så er jeg klar over at noen er naturlig videre en andre, men likevel, kroppens aldring kommer ingen unna, muskler forsvinner. Anonymkode: 66928...dc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #2 Del Skrevet 23 timer siden Kjære deg. Du tuller. Kvinnens skjede fungerer ikke slik du beskriver. Jeg er gift med en kvinne på 57 år, som har ligget med meg noen tusen ganger og som har født to barn. Hun er også forbi overgangsalderen og blitt tørr nedentil, slik at glidemiddel trengs. Men hun er stram, trang og akkurat som da hun var i 20-årene nedentil. Anonymkode: d43ec...b18 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #3 Del Skrevet 23 timer siden 0\10 Anonymkode: 6ceee...992 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #4 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har vert veldig mye skriving om kvinner rundt denne alderen som puler unge menn. Hadde meg en gang med ei dame på rundt 60. Må si det var den største nedturen noen gang. Greit at hun trengte glidemiddel, men hun var jo så vid og slapp at jeg ikke fikk til noen utløsning. Har ergo aldri prøvd meg med noen flere. Så jeg lurer på hos dere senior-kvinner om dere merker noe særlig når en mann er inni dere, alt har jo naturlig blitt slakkere og videre der nede med årene, i vertfall etter 60 ? Er det bare spenningen med ung mann/gutt som gjør kicket for dere? Eller er dere avhengig av en stor pikk/dildo for å få utbytte? Så er jeg klar over at noen er naturlig videre en andre, men likevel, kroppens aldring kommer ingen unna, muskler forsvinner. Anonymkode: 66928...dc5 Jeg er snary 56, og trener endel, løping, så musklene der nede er intakte 😉 Men jeg blir ekstremt våt - null behov for glidemiddel her i gården - og det kan noen ganger være en utfordring ved sex, da vi må tørke med håndkle flere ganger - spesielt på runde nr 2 At man blir videre med årene har jeg aldri hørt om ? Det varierer vel bare fra person til person - uavhengig av alder? 😉 Anonymkode: a712e...9d1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #5 Del Skrevet 23 timer siden Like stor variasjon her som i andre aldre. Både jeg og min kjære kjenner rikelig. Anonymkode: 770a4...656 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #6 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kjære deg. Du tuller. Kvinnens skjede fungerer ikke slik du beskriver. Jeg er gift med en kvinne på 57 år, som har ligget med meg noen tusen ganger og som har født to barn. Hun er også forbi overgangsalderen og blitt tørr nedentil, slik at glidemiddel trengs. Men hun er stram, trang og akkurat som da hun var i 20-årene nedentil. Anonymkode: d43ec...b18 Her har vi vel lagt vel mye godvilje til. Anonymkode: 53c97...1a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #7 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kjære deg. Du tuller. Kvinnens skjede fungerer ikke slik du beskriver. Jeg er gift med en kvinne på 57 år, som har ligget med meg noen tusen ganger og som har født to barn. Hun er også forbi overgangsalderen og blitt tørr nedentil, slik at glidemiddel trengs. Men hun er stram, trang og akkurat som da hun var i 20-årene nedentil. Anonymkode: d43ec...b18 Så du blir provosert av at jeg stiller et legitimt spørsmål? Fint at du har en slik dame, men hvordan kan du uttale deg om alle andre? Anonymkode: 66928...dc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #8 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg er snary 56, og trener endel, løping, så musklene der nede er intakte 😉 Men jeg blir ekstremt våt - null behov for glidemiddel her i gården - og det kan noen ganger være en utfordring ved sex, da vi må tørke med håndkle flere ganger - spesielt på runde nr 2 At man blir videre med årene har jeg aldri hørt om ? Det varierer vel bare fra person til person - uavhengig av alder? 😉 Anonymkode: a712e...9d1 Ja, det er jo slike svar jeg er på jakt etter, har ikke vert borti andre en den ene som jeg ble veldig skuffa over. Og siden en har inntrykk av at "alle" har seg med yngre menn i denne alderen, må det jo være noen erfaringer. Var ikke noe annet jeg ville høre. Men fint for deg over her da, selv om det var de over 60 jeg var mest spent på. Anonymkode: 66928...dc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #9 Del Skrevet 23 timer siden Noen som ikke har fått seg noe på en stund? Thh...thh..stakkars. Anonymkode: fb062...d8f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #10 Del Skrevet 23 timer siden Sikkert en trolletråd, men tipper eldre folk av begge kjønn er forskjellige. Har lest om mange her inne som sier de ikke har lyst, eller partner har mer lyst. Kropper, helse og mye annet er ulikt. Menn sliter av og til når de blir eldre med potens, uten at det gjelder alle… Overgangsalder er ulik hos kvinner, noen merker ikkeno særlig til den. At folk på 60 går etter veldig mye yngre er litt wierd tenker jeg, kunne man vært deres mor eller far (typ 20 års forskjell) så synes jeg det virker litt sært (som at man vil prøve noe for å ha testet akkurat det, fetisj eller utprøving) Sikkert ikke noe man går ut med til venner og familie…. Anonymkode: 1d9fc...058 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #11 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Kjære deg. Du tuller. Kvinnens skjede fungerer ikke slik du beskriver. Jeg er gift med en kvinne på 57 år, som har ligget med meg noen tusen ganger og som har født to barn. Hun er også forbi overgangsalderen og blitt tørr nedentil, slik at glidemiddel trengs. Men hun er stram, trang og akkurat som da hun var i 20-årene nedentil. Anonymkode: d43ec...b18 Dette er et godt eksempel på noe som ikke har skjedd.. Anonymkode: 7f308...e56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #12 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Dette er et godt eksempel på noe som ikke har skjedd.. Anonymkode: 7f308...e56 Nei. K62. Anonymkode: 770a4...656 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #13 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har vert veldig mye skriving om kvinner rundt denne alderen som puler unge menn. Hadde meg en gang med ei dame på rundt 60. Må si det var den største nedturen noen gang. Greit at hun trengte glidemiddel, men hun var jo så vid og slapp at jeg ikke fikk til noen utløsning. Har ergo aldri prøvd meg med noen flere. Så jeg lurer på hos dere senior-kvinner om dere merker noe særlig når en mann er inni dere, alt har jo naturlig blitt slakkere og videre der nede med årene, i vertfall etter 60 ? Er det bare spenningen med ung mann/gutt som gjør kicket for dere? Eller er dere avhengig av en stor pikk/dildo for å få utbytte? Så er jeg klar over at noen er naturlig videre en andre, men likevel, kroppens aldring kommer ingen unna, muskler forsvinner. Anonymkode: 66928...dc5 Hahaha.... For noe jævla pisspeik, trodde skoleferien var over nå. Anonymkode: 70e0f...81d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #14 Del Skrevet 15 timer siden Du har vært sammen med en dame i den alderen og så tenker du automatisk at alle damer på samme alder er helt lik henne? Nei, sånn er det ikke. Det avhenger av mye forskjellig som ulik anatomi fra start av, fødsler, trening osv. Du får det til å høres ut som alle kvinner på 55 - 60 mister plutselig mister alt av muskler og bindevev nærmest over natten. Heldigvis er det ikke sånn. Og glidemiddel er oppfunnet så det er ikke noe problem. Anonymkode: bd681...91c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #15 Del Skrevet 3 timer siden Hvordan klarte du i det hele tatt å få ereksjon med en gammel naken bestemor foran deg? Tror jeg hadde fått innovertiss. Anonymkode: f377d...425 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #16 Del Skrevet 2 timer siden Eldre kvinner er ikke videre enn 20-åringer😂 Les og lær om kvinnekroppen. Anonymkode: 9c3f4...963 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #17 Del Skrevet 2 timer siden enda ei sjalu ungjente som ikke skjønner at unge gutter kan velge bestemødre over hun 🤣 Anonymkode: b7136...d2a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erfarenmann Skrevet 2 timer siden #18 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (21 timer siden): Så du blir provosert av at jeg stiller et legitimt spørsmål? Fint at du har en slik dame, men hvordan kan du uttale deg om alle andre? Anonymkode: 66928...dc5 1. Nei, han virker ikke særlig provosert. Bare mest forundret, tror jeg. 2. Du snakker selv på vegne av alle andre; til og med det motsatte kjønn, som du åpenbart ikke har filla peiling på. Så putter du inn et spørsmålstegn et par plasser for å kamuflere fordommene dine som "genuine spørsmål" 3. Hvis du kun klarer å komme av sterk fysisk stimulans, så er det noe galt med deg. Vi som kan dette og er i kontakt med både dama og situasjonen kontrollerer når vi skal komme - ikke om vi skal komme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå