Frk.Show Skrevet 7. januar #1 Del Skrevet 7. januar Nå er de forlovet. Hva er deres tanker om forholdet deres etter det dere har sett? Sunt respektfullt eller bikker det over til røde flagg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmwhatever Skrevet 7. januar #2 Del Skrevet 7. januar Hva slags røde flagg tenker du? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lindskys Skrevet 7. januar #3 Del Skrevet 7. januar Syns det virker som et veldig bra forhold etter hva jeg har fått med meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Badgald0pest2 Skrevet 7. januar #4 Del Skrevet 7. januar Får ikke med meg så mye. Men de ser fine ut sammen Hvilke røde flagg tenker du på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hasselnøtter Skrevet 23. januar #5 Del Skrevet 23. januar Det jeg har sett (uten å ha fulgt dem med lupe) virker veldig bra. Jeg liker dynmikken de ser ut til å ha. Og jeg synes det er helt magisk at han har en av verdens vakreste og mest talentfulle damer, og samtidig leverer det han gjør i Lipsync battle. Lurer på hvordan alle incels som forguder Andrew Tate og mener at kvinner egentlig vil ha "en manndig alfa som bestemmer over kvinnen" forklarer det. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla82 Skrevet 27. januar #6 Del Skrevet 27. januar Hasselnøtter skrev (På 23.1.2025 den 9.47): Det jeg har sett (uten å ha fulgt dem med lupe) virker veldig bra. Jeg liker dynmikken de ser ut til å ha. Og jeg synes det er helt magisk at han har en av verdens vakreste og mest talentfulle damer, og samtidig leverer det han gjør i Lipsync battle. Lurer på hvordan alle incels som forguder Andrew Tate og mener at kvinner egentlig vil ha "en manndig alfa som bestemmer over kvinnen" forklarer det. Andrew Tate drar kun damer med issues som drømmer om en bedre økonomi, ingen fordi han er han. Det er en transaksjon, ikke attraksjon. Tom Holland har en hærskare av stabile damer som sikler fordi han er trygg nok på seg selv til å vise feminine sider og generelt virket som en skikkelig bra mann. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå