Harlekin Skrevet 7. januar #1 Del Skrevet 7. januar Hvordan tar dere vare på håret deres? Jeg er 45 og har helt vanlig, tynt/fint hår. Jeg hadde tykt hår som ung, men så slanket jeg meg veldig og ble vegetarianer på samme tid med dårlig kosthold, så jeg mistet veldig mye hår som jeg dessverre aldri har fått igjen, selv om jeg nå har et bra kosthold og er normalvektig. Jeg skulle gjerne gjort det beste ut av det jeg har! Håret blir fort fett og flatt i "toppen", mens det er ganske tørt ellers. Hvilke produkter bør jeg bruke? På forhånd takk for tips 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bursdagsdøl Skrevet 7. januar #2 Del Skrevet 7. januar Siden håret blir fett og flatt oppå hodet, ville jeg forsøkt en sjampo og balsam som skal gi økt volum. For å gi fuktighet uti håret ville jeg brukt en hårolje og fuktighetskur i lengdene. Lykke til! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 7. januar Forfatter #3 Del Skrevet 7. januar Bursdagsdøl skrev (2 minutter siden): Siden håret blir fett og flatt oppå hodet, ville jeg forsøkt en sjampo og balsam som skal gi økt volum. For å gi fuktighet uti håret ville jeg brukt en hårolje og fuktighetskur i lengdene. Lykke til! Supert, takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #4 Del Skrevet 7. januar Bruk silke hårstrikker. Etter jeg begynte med de har det hjulpet på mitt hår ift hestehale og annen opp binding. Bruk gjerne kvalitets hår produkter som frisører bruker. Jeg er veldig fornøyd med Kérastase. K58 Anonymkode: b3dd1...e6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natalie91 Skrevet 8. januar #5 Del Skrevet 8. januar Harlekin skrev (På 7.1.2025 den 11.27): Hvordan tar dere vare på håret deres? Jeg er 45 og har helt vanlig, tynt/fint hår. Jeg hadde tykt hår som ung, men så slanket jeg meg veldig og ble vegetarianer på samme tid med dårlig kosthold, så jeg mistet veldig mye hår som jeg dessverre aldri har fått igjen, selv om jeg nå har et bra kosthold og er normalvektig. Jeg skulle gjerne gjort det beste ut av det jeg har! Håret blir fort fett og flatt i "toppen", mens det er ganske tørt ellers. Hvilke produkter bør jeg bruke? På forhånd takk for tips Ref sin volum shampoo er god 🥰 eller Sebastian. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #6 Del Skrevet 8. januar Vask hår børsten din minst 1x i uka. Ikke bruk balsam eller olje mot toppen av håret. Ta minst mulig i det. Generelt, ta biotin for friskt hår. Anonymkode: 0d482...ea2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 9. januar Forfatter #7 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (På 7.1.2025 den 11.46): Bruk silke hårstrikker. Etter jeg begynte med de har det hjulpet på mitt hår ift hestehale og annen opp binding. Bruk gjerne kvalitets hår produkter som frisører bruker. Jeg er veldig fornøyd med Kérastase. K58 Anonymkode: b3dd1...e6e Natalie91 skrev (14 timer siden): Ref sin volum shampoo er god 🥰 eller Sebastian. AnonymBruker skrev (12 timer siden): Vask hår børsten din minst 1x i uka. Ikke bruk balsam eller olje mot toppen av håret. Ta minst mulig i det. Generelt, ta biotin for friskt hår. Anonymkode: 0d482...ea2 Tusen takk for tips! Hårbørsten vaskes omtrent aldri, så der må jeg skjerpe meg. Jeg bruker stort sett myke strikker. Skal sjekke ut kosttilskudd og produktanbefalingene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #8 Del Skrevet 9. januar Jeg synes håret mitt ble veldig fort fettete, i tillegg til at jeg alltid har slitt med flass i håret. Et par runder med fungoral shampo og håret holder mye bedre etter vask Jeg er også veldig fornøyd med shampo og balsam fra Kerastase Anonymkode: b2aa2...15a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå