Gå til innhold

Jeg hater snø

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det flere som hater snø her? Føler det kun er meg siden de fleste elsker snø om vinteren.

Anonymkode: 120f5...5d5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg elsker snø. Det er så lyst og fint ute. Er ute og går lange turer hver dag nå, for å få det fine dagslyset. 

Eneste irritasjonselementet er salting av veier og fortau. Er tydelig at folk i denne landsdelen ikke er vant med store mengder snø... 

Anonymkode: 70147...b41

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen dager siden var det flott med snø. -12 grader og hvitt overalt, knaket under skoene når jeg gikk tur med bikkja. 
I dag er det ikke flott med snø. +1,5 grader, regn og blankt slaps i store mengder overalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det flere som hater snø her? Føler det kun er meg siden de fleste elsker snø om vinteren.

Anonymkode: 120f5...5d5

Du er ikke alene om det 😊 Her er det kommet opp mot 50 mm på 2 dager, så nå må jeg ut å grave frem bilen min 😝

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Mardina skrev (9 timer siden):

Du er ikke alene om det 😊 Her er det kommet opp mot 50 mm på 2 dager, så nå må jeg ut å grave frem bilen min 😝

5 cm snø er da ingenting.

Anonymkode: 54957...b47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Her har vi fått 30-40 cm. de siste dagene, og jeg hater det. Det har vært så fint og praktisk med lite snø frem til nå, og nå er det plutselig umulig å komme seg frem rundt omkring.

I kveld har jeg gravd frem søppeldunkene, uteboden, verandaen, rømningsveien via kjelleren og en sti gjennom hagen. Nå trenger vi ikke mer av den hvite dritten, ikke mer snø før til neste vinter, takk. 

Anonymkode: 20e8d...a21

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Elsker snø på høyfjellet eller hvis jeg har fri. Men på jobben er det ingen parkeringsplasser lenger pga brøytekanter, og på gangstiene stamper man i snø til knærne om dagen. Da blir det tungvindt med snø, og jeg gleder meg litt til den forsvinner.

Anonymkode: adb1a...ccb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er absolutt ikke begeistret for snø men foretrekker det absolutt framfor bar is og holke som ser ut til å være alternativet fra nyttår til mars. En annen ting med snø er at det illustrerer hvor sinnsykt mye piss det er der man ferdes, føler egentlig ikke noe behov for å vite det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tipper det var 50mm nedbør det var snakk om. Det blir i så fall til 50cm snø om den er tørr. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Snø i seg selv er en flott ting, men med Oslo kommunes totalt fraværende evne til å måke vekk snøen når den er våt, er forholdene nå synonymt med at mange må gjøre seg klare for å tilbringe de kommende ukene med armen eller foten i gips, eller en fremtid i rullestol fordi man har knust ryggen.

Anonymkode: 2455c...4a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

50 mm, ikke 5 cm. Det er mye når man ikke har så mange steder å legge det 😝

Men for all del, det er bare å komme å hente snøen her hos meg 😄 Jeg gir den gladelig bort 😄

Endret av Mardina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Mardina skrev (4 minutter siden):

50 mm, ikke 5 cm. Det er mye når man ikke har så mange steder å legge det 😝

Men for all del, det er bare å komme å hente snøen her hos meg 😄 Jeg gir den gladelig bort 😄

50 mm er 5 cm😂

Anonymkode: fc5ff...2ab

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

50 mm er 5 cm😂

Anonymkode: fc5ff...2ab

Uansett, så er det mye snø på kort tid 😊

Men det er bare å komme å hente snøen her, du skal få den helt gratis 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hater snø, kulde, regn, sludd, yr og egentlig alt annet enn plussgrader og blå himmel. Helt utrolig at vi ikke har 100 000 selvmord i året så forjævlig klima som vi har. Sult og krig er ingenting i forhold. Bortsett fra de som opplever sult og krig i slaps og snø og regn da, de har jeg uendelig medlidenhet for.

Anonymkode: d5774...aec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kommer helt an på.  Skal man på biltur og det ikke er brøytet, er det brysomt heft 

Anonymkode: 73197...013

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hater også snø. Joda, det ser pent ut, men det er et helvete når man må tråkke gjennom elendigheten for å komme seg på jobb fordi det ikke går busser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har ingenting i mot snø sånn egentlig, men det er er når det blir glatt jeg hater det. Og for oss her på vestlandet så er det som regel bare det vi får på vinteren.

Anonymkode: 5390d...9cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så veldig glad i snø, men det er jeg ikke i regn heller. Er ikke så glad i vinteren. Det jeg hater er når det blir is og glatt ute😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...