Gå til innhold

Mottokk tom pakke fra posten

Kirrukirry

Anbefalte innlegg

Jeg hadde bestilt et smykke (i gull) i posten, og når samboer hentet det på butikken igår var pakken tom. Han oppdaget det før han var ute av butikken. Det var revet et lite hull i pakken, og følgeseddelen var også litt opprevet. Det sto tydelig på pakken hvor den kom fra, så det var jo lett å gjette hva den inneholdt.

Jeg har kontaktet nettbutikken og fortalt hva som har skjedd. Er bare så lei meg og skuffet for dette, og klarer ikke helt å stoppe å tenke på det. Er redd for å ikke bli trodd fra nettbutikken sin side. Måtte bare få det ut et sted. Synes det hele er så utrolig kjipt.

Endret av Kirrukirry
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ved en evt neste gang; ta bilder med en gang, så nettbutikken ser hvordan de ikke skal pakke. Det er veldig mange butikker som pakker dårlig og dessverre (skuffende ofte) er en del smykkeforhandlere blant de. Mulig tankegangen er at ser det slaskete ut er det ikke noe av verdi på innsida…..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

enkelte pakker åpner jeg faktisk på utleveringsstedet om de har høy verdi, jeg stoler ikke på ansatte i ulike ledd rett og slett.. 

Anonymkode: 06eaf...835

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja.. samboer rev opp pakken når han så hullet og kjente at den var helt flat, oppdaget at den var tom, og gikk tilbake til skranken og tok et bilde med damen fra posten som holdt pakken. I ettertid skulle han jo ha tatt et bilde med en gang. Tror han først og fremst tenkte at han måtte sjekke om den virkelig var tom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

enkelte pakker åpner jeg faktisk på utleveringsstedet om de har høy verdi, jeg stoler ikke på ansatte i ulike ledd rett og slett.. 

Anonymkode: 06eaf...835

Hva er forskjellen med å åpne på utleveringssted kontra hjemme? Er pakken tom så er den da like tom begge steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk høyere makter, de sender et nytt par!! 😭 jeg ble trodd.

Ba de om å sende til nærmeste fysiske butikk, tar ikke den sjansen igjen 😟

For en utrolig kjip opplevelse, det gikk heldigvis bra denne gangen 🥲 anbefaler alle å sjekke verdifulle pakker før de tar de imot..

Endret av Kirrukirry
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hensatt skrev (8 minutter siden):

Hva er forskjellen med å åpne på utleveringssted kontra hjemme? Er pakken tom så er den da like tom begge steder.

Mye kan skje på veien hjem….tas bilde på utleveringssted skal også den bak skranka fylle ut eget skjema for skadd pakke. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Delia Peabody skrev (1 minutt siden):

Mye kan skje på veien hjem….tas bilde på utleveringssted skal også den bak skranka fylle ut eget skjema for skadd pakke. 

Det bør vel skje før man begynner å åpne den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg bestilte en lego otor fra legobutikken i Danmark, fikk munnbind istedenfor😂 så det var en useriøs ansatt på postterminalen som hadde dratt av min adresselapp og satt den på en pakke som egentlig skulle i retur til Zalando eller noe sånt.

Anonymkode: ca9ff...438

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes egentlig at smykkebutikk, spesielt, men også andre selskaper som sender dyre ting som fort kan stjeles i postgang og omsettes raskt på svartebørsen, burde sende tingene sine i helt anonyme, dritt kjedelige pakker og under ett firmanavn som ikke lett kan forstås er fra de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når emballasjen er ødelagt så taper man mye rettigheter på å ta imot pakken, nå ordnet det seg denne gangen, men hvis man noen gang ser at en pakke er ødelagt så bør man ikke signere mottak før man har sjekket innholdet.

Anonymkode: de1e6...bcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...