Rosa Gnom Skrevet 12. januar #21 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (På 7.1.2025 den 9.26): Gatene var ikke måkt her i morges, men likevel graver folk ut bilen sin, kjører seg fast og skal dyttes, graves frem, taues osv. Det blir jo bare fullstendig kaos og du blir bare stående å spa og måle i timesvis, før du ender opp med å måtte ringe bilberging. Hvorfor?! Anonymkode: 8f2c0...763 Jeg har aldri ringt bilberging på de 13-14 årene jeg har kjørt inn og ut av Oslo. Jeg må kjøre der fordi jeg må på jobb. Jeg har aldri fått fri fordi det er dårlig vær. Misunner de som kan være hjemme i full snøstorm istedet for å reise på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #22 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hva med å skrive «barnet»..? Ikke noe i historien som gjør at vi trenger å vite at han er en storebror Anonymkode: 23989...fa9 Spiller da vitterlig ingen rolle, har du ikke bedre ting å henge deg opp i? Jeg kjørte ikke på tirsdag, men på mandag kveld fordi bedriftsidretten ikke så noen grunn til å avlyse oppsatte aktiviteter selv om folk sleit med å komme seg frem (både med bil og kollektivt), satte seg fast på ubrøytede veier og generelt skapte unødvendig trafikk på veiene. I fjor utsatte de, i år - med verre forhold - så de ingen grunn til det. Anonymkode: f562b...800 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå