AnonymBruker Skrevet i går, 08:26 #1 Del Skrevet i går, 08:26 Gatene var ikke måkt her i morges, men likevel graver folk ut bilen sin, kjører seg fast og skal dyttes, graves frem, taues osv. Det blir jo bare fullstendig kaos og du blir bare stående å spa og måle i timesvis, før du ender opp med å måtte ringe bilberging. Hvorfor?! Anonymkode: 8f2c0...763 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #2 Del Skrevet 23 timer siden Kjørte Honda cr-v (fra 2006) null problem. 4-hjulstrekk er det du trenger når Oslo ikke gidder å måke veier, fortauer eller sykkelveier. Sikkert miljøvennlig å sykle, men ikke i 40 cm snø. Anonymkode: e4e2e...48c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #3 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kjørte Honda cr-v (fra 2006) null problem. 4-hjulstrekk er det du trenger når Oslo ikke gidder å måke veier, fortauer eller sykkelveier. Sikkert miljøvennlig å sykle, men ikke i 40 cm snø. Anonymkode: e4e2e...48c Firehjulstrekk er det eneste som funker på dette føret. At man kjører SUV med firehjulstrekk er forståelig, men jeg så mange Tesla S stå fast. Den har ingen fremkommelighet på ubrøytet gate. Anonymkode: 8f2c0...763 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #4 Del Skrevet 17 timer siden Jeg lurer på det samme. Mitt svar er at jeg har hest og må til stallen for å gi/lage mat, møkke osv. Anonymkode: 36fb6...bc5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #5 Del Skrevet 17 timer siden De må på jobb? Anonymkode: 36e4d...14f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #6 Del Skrevet 17 timer siden Sikkert fordi man A) har jobb, B) har bil og C) leser i nyhetene at alle bussene står. Anonymkode: b0db7...2fa 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokormsen Skrevet 17 timer siden #7 Del Skrevet 17 timer siden Mest for gøy, sladde litt i rundkjøring etc. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #8 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): De må på jobb? Anonymkode: 36e4d...14f For i Oslo er man jo avhengig av bil for å komme på jobb… Anonymkode: 5e8ff...0c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #9 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): For i Oslo er man jo avhengig av bil for å komme på jobb… Anonymkode: 5e8ff...0c5 I dag så. Anonymkode: 190d1...091 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokormsen Skrevet 17 timer siden #10 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): For i Oslo er man jo avhengig av bil for å komme på jobb… Anonymkode: 5e8ff...0c5 Ja bussen går i alle fall ikke på dager som dette. Beste er sykkel eller gå da, men litt kjipt vær for det også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #11 Del Skrevet 17 timer siden Ikke alle har fleksible jobber. Vi har to biler, den ene må bli stående til været blir bedre, den kan ikke håndtere snø. Ingen busser her. Anonymkode: 691c2...bb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 17 timer siden #12 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): For i Oslo er man jo avhengig av bil for å komme på jobb… Anonymkode: 5e8ff...0c5 Eh, jo, mange er det. Spesielt når kollektivtransporten står helt. Jeg byttet faktisk arbeidssted innad i Oslo, fordi jeg brukte 1 1/2 time én vei til jobb innad i Oslo med gåing + kollektivt. Da endte det ofte at mannen min kjørte meg til jobb, som da tok 20 minutter. Nå bruker jeg 10 minutter på å gå. Brukte riktignok 30 minutter i dag, grunnet manglende brøyting. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #13 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): For i Oslo er man jo avhengig av bil for å komme på jobb… Anonymkode: 5e8ff...0c5 Ikke alle jobber nært kollektivtrafikk selv om de bor i Oslo... Ikke alle har fysisk mulighet til å benytte seg av kollektiv... Ikke alle har arbeidstider som gjør det mulig med kollektiv... Jeg jobber i Oslo, men bor i en naboby. Jeg kjører fordi jeg ikke klarer gå til/fra kollektivtransport, og krykker på dette føret er fullstendig uaktuelt. Anonymkode: a70e2...d6d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #14 Del Skrevet 15 timer siden Om man ikke er helt kløne går det utmerket å kjøre en tur i dag selv om det det er litt snø. Anonymkode: e4e2e...48c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #15 Del Skrevet 12 timer siden Selvfølgelig måtte jeg ut og kjøre i dag. Hvordan ellers skulle verden få oppleve et kunstnerisk mesterverk av sladding rundt hvert eneste hjørne? Skal jeg liksom la den ferske snøen ligge urørt som et kjedelig, ubrukelig teppe? Nei takk. Gatene i Oslo er ikke bare veier – de er lerret, og bilen min er penselen. Dessuten, det er jo en offentlig tjeneste jeg gjør. Hvem andre skal glatte ut all den snøen? Kommunen? Neppe. Og ja, kanskje jeg kjørte meg fast tre ganger, men det gir bare folk rundt meg en sjanse til å føle seg som helter når de dytter meg løs. Kall det samfunnsbygging! Så, mens andre sitter inne og fyrer i peisen, er jeg ute og bringer action til nabolaget. Jeg er egentlig en slags vinterens Robin Hood – stjeler kjedsomheten og gir kaoset tilbake til folket. Anonymkode: 2482c...c14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #16 Del Skrevet 12 timer siden Skulle hente på SFO og levere storebror til spilletime i løpet av 30 minutter. Vanligvis drar storebror selv med buss, men som tidligere nevnt var det dårlig med busser og fortauene var ikke måkt mange steder. Derfor. Anonymkode: a00e4...c3c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #17 Del Skrevet 12 timer siden Det var da null stress å kjøre rundt i Oslo i dag. Anonymkode: b190c...b8b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #18 Del Skrevet 12 timer siden Fordi jeg måtte på jobb og alle busser sto. Har aldri vært så avhengig av bilen som i dag. Har Tesla med firehjulstrekk så det var 0 stress. Anonymkode: 97f19...822 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå