Gå til innhold

Hvordan er miljøet i din by/bygd

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Skriv navnet på din by/bygd/kommune og beskriv kort hvordan du opplever det sosialet miløet. Er det lukket/inkluderende?

Anonymkode: a3c8c...055

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Rosendal

Ganske lukket :( 

Anonymkode: f0e75...86d

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kommer fra Sogndal. Flyttet derfra fordi jeg ble mobbet, og fordi jeg opplevde miljøet som ekstremt konformt. Om du ikke var på en bestemt måte eller kledde deg på en bestemt måte ble du sett rart på, snakket om og utfryst.

Bodde i nabokommunen Luster noen år, og det var et HELT annet miljø. Inkluderende, alle snakket til deg, og ingenting ble sett på som rart. Og om det ble det, så var du fortsatt inkludert. Dette var lengre inne enn Hafslo, på begge deler av fjorden. Kunne godt tenkt meg å bo der faktisk, men det er langt til butikker og tragisk om man er enslig og uten familie der inne. Og så får man ikke leid der, man må kjøpe, fordi alt som kan leies ut blir brukt en uke om sommeren.....

Anonymkode: 280a4...3cf

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg kommer fra Sogndal. Flyttet derfra fordi jeg ble mobbet, og fordi jeg opplevde miljøet som ekstremt konformt. Om du ikke var på en bestemt måte eller kledde deg på en bestemt måte ble du sett rart på, snakket om og utfryst.

Bodde i nabokommunen Luster noen år, og det var et HELT annet miljø. Inkluderende, alle snakket til deg, og ingenting ble sett på som rart. Og om det ble det, så var du fortsatt inkludert. Dette var lengre inne enn Hafslo, på begge deler av fjorden. Kunne godt tenkt meg å bo der faktisk, men det er langt til butikker og tragisk om man er enslig og uten familie der inne. Og så får man ikke leid der, man må kjøpe, fordi alt som kan leies ut blir brukt en uke om sommeren.....

Begge SIDER av fjorden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Andre? :) 

Anonymkode: f0e75...86d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...