AnonymBruker Skrevet i går, 07:32 #1 Del Skrevet i går, 07:32 Har foreldrepermisjon og skal også hente eldstemann i barnehagen før far skal hjem fra jobb i ettermiddag, men jeg gjør ikke annet enn å gå frem og tilbake mellom badet og stua i dag. Beklager detaljene, men alt jeg spiser kommer ut igjen bak, helt rennende. Har mest sannsynlig spist noe jeg ikke tåler så godt, så jeg mistenker ikke at jeg har omgangssyken. Bør samboer kunne avlaste meg litt idag, eller bør jeg ta meg sammen? Det blir fort akutt, så jeg prøver å ikke se for meg hvordan det skal gå i barnehagen med treåring og baby om behovet melder seg. Hjelp! Anonymkode: 3e820...af9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:34 #2 Del Skrevet i går, 07:34 Du ber han om å hente i barnehagen enkelt og greit! Anonymkode: e7f4f...85a 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:36 #3 Del Skrevet i går, 07:36 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du ber han om å hente i barnehagen enkelt og greit! Anonymkode: e7f4f...85a Ja, problemet er at han jobber nesten en time unna. Hvis han drar hjem i lunsjen til hjemmekontor får han minst mulig minus på tidskontoen, og så rekker han å hente treåringen før stengetid. Anonymkode: 3e820...af9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:38 #4 Del Skrevet i går, 07:38 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, problemet er at han jobber nesten en time unna. Hvis han drar hjem i lunsjen til hjemmekontor får han minst mulig minus på tidskontoen, og så rekker han å hente treåringen før stengetid. Anonymkode: 3e820...af9 Tenker det er helt innafor😊 (ikke meg du siterer) Anonymkode: 6a4ea...987 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:39 #5 Del Skrevet i går, 07:39 Hadde jeg vært samboeren din så hadde jeg nok tilbudt meg det. Jeg forutsetter at det er ok for ham jobbmessig å gjøre det. Ikke alle kan det så lett. Men jeg ville holdt meg langt unna deg og alt du tar på. 🤣 Anonymkode: e4b8b...a25 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:39 #6 Del Skrevet i går, 07:39 Med all respekt: klarer dere ikke bli enig om dette? Det er klart det er best at han tar hjemmekontor hvis han jobber en time unna.. Anonymkode: ebbea...617 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:39 #7 Del Skrevet i går, 07:39 Jeg var nødt til å be mannen min komme hjem fra jobb og ta seg av 3-åringen en gang jeg hadde omgangssyke. 3-åringen hadde hatt det og var på bedringens vei, men så fikk jeg det. Og jeg blir helt slått ut i slike tilfeller. Jeg blir skikkelig svimmel. Hvis det er sånn at du må trygle og be samboeren din om dette, så har du større problemer enn magesjau. Og det kommer fra noen som sliter skikkelig med det. Anonymkode: 2f519...665 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:40 #8 Del Skrevet i går, 07:40 Han bruker sykt barn dag, når du som barnepasser er syk. Det skal ikke påvirke tidskonto på jobb, dette har dere rett til Anonymkode: 41feb...dd3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:42 #9 Del Skrevet i går, 07:42 Skal har sitte å jobbe å høre på mens du driter i vinkel? La han være i fred. Anonymkode: 4d78b...512 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:44 #10 Del Skrevet i går, 07:44 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Med all respekt: klarer dere ikke bli enig om dette? Det er klart det er best at han tar hjemmekontor hvis han jobber en time unna.. Anonymkode: ebbea...617 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg var nødt til å be mannen min komme hjem fra jobb og ta seg av 3-åringen en gang jeg hadde omgangssyke. 3-åringen hadde hatt det og var på bedringens vei, men så fikk jeg det. Og jeg blir helt slått ut i slike tilfeller. Jeg blir skikkelig svimmel. Hvis det er sånn at du må trygle og be samboeren din om dette, så har du større problemer enn magesjau. Og det kommer fra noen som sliter skikkelig med det. Anonymkode: 2f519...665 Nei, vi har ikke slike problemer. Det var bare så mye sykdom før jul at han måtte være mye hjemme da også, så det sitter litt langt inne for meg å be ham komme for "bare" magesjau. Og så har han nettopp begynt på igjen etter jul. Anonymkode: 3e820...af9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:44 #11 Del Skrevet i går, 07:44 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Skal har sitte å jobbe å høre på mens du driter i vinkel? La han være i fred. Anonymkode: 4d78b...512 Nei, han skal se til babyen vår? Anonymkode: 3e820...af9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:45 #12 Del Skrevet i går, 07:45 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Han bruker sykt barn dag, når du som barnepasser er syk. Det skal ikke påvirke tidskonto på jobb, dette har dere rett til Anonymkode: 41feb...dd3 Sykt barn er når barnet er sykt. Anonymkode: cf57a...876 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:48 #13 Del Skrevet i går, 07:48 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Sykt barn er når barnet er sykt. Anonymkode: cf57a...876 Vedkommende mente nok barnepassers sykdom. Anonymkode: 3e820...af9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:49 #14 Del Skrevet i går, 07:49 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Sykt barn er når barnet er sykt. Anonymkode: cf57a...876 Sykt barn-dag gjelder også når barnepasser er syk. Anonymkode: 5872e...d36 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:52 #15 Del Skrevet i går, 07:52 Mannen kan ta en halv dag med syk barnepass. Vanlig å gjøre det på den måten. Her måtte mannen gjøre det samme når jeg fikk rotaviruset, og vi hadde en 8uker gammel baby. Jeg var ikke i stand til å ta meg av baby! Anonymkode: 5b717...b07 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:12 #16 Del Skrevet i går, 09:12 Her hadde jeg bare tatt opp telefonen med en gang, og blitt enig med mannen om en løsning til felles beste. Er det en grunn til at du ikke er trygg nok på han til å bare diskutere direkte? Anonymkode: f81d0...cad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #17 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Her hadde jeg bare tatt opp telefonen med en gang, og blitt enig med mannen om en løsning til felles beste. Er det en grunn til at du ikke er trygg nok på han til å bare diskutere direkte? Anonymkode: f81d0...cad Som sagt er det bare fordi han har vært mye hjemme i det siste pga. sykdom, så jeg ville høre hva andre ville gjort. Jeg føler meg ikke syk, men magesjau er fryktelig travelt og slitsomt. Anonymkode: 3e820...af9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #18 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Som sagt er det bare fordi han har vært mye hjemme i det siste pga. sykdom, så jeg ville høre hva andre ville gjort. Jeg føler meg ikke syk, men magesjau er fryktelig travelt og slitsomt. Anonymkode: 3e820...af9 Jeg ville som sagt bare ringt mannen, og diskutert. Han er voksen, så lar han høre på mine argumenter, komme med egne argumenter, så finner vi en løsning som er felles beste. Anonymkode: f81d0...cad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #19 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg ville som sagt bare ringt mannen, og diskutert. Han er voksen, så lar han høre på mine argumenter, komme med egne argumenter, så finner vi en løsning som er felles beste. Anonymkode: f81d0...cad Og det har vi gjort nå Anonymkode: 3e820...af9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå