Gå til innhold

Jeg kommer meg ikke på jobb

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

BobbySocks skrev (Akkurat nå):

Dramaqueen er vel å skulke jobb og attpåtil lure på hvorfor man ikke får lønn. :ler:

Nei. Hun stilte et spørsmål, mens du og andre her klikker i vinkel over et spørsmål og ikke klarer å svare som normale mennesker. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
BobbySocks skrev (4 minutter siden):

Glad jeg kan glede deg. Tenk om alle gjorde som tS og ble hjemme, hvem skulle da sørget for middagen din? 

Men fatter du ikke at jeg faktisk ikke hadde noe valg? 
Altså dersom det var fullstendig nødssituasjon hadde jeg kanskje rukket å være på jobb etter flere timer. 
Det er helt urealistisk at alle må være hjemme. Det er ikke slik at jeg «valgte» det fordi det var enkelt men egentlig kunne jeg gått to min og vært på jobb. 

Anonymkode: ba381...73d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Naboen min sto og måkte på morgenen. Han kunne ha hjemmekontor, men gadd han ikke - han skulle på kontoret 😝🙈 han måkte i hvert fall 75 minutter 😝 så ja, det er virkelig forskjell på folk. Han sto der, skikkelig blid og god, måkte i vei. Så ja, det er forskjell på folk. Men personlig så hadde jeg ikke giddet å styre med det med to små barn som ts har. Hadde innstilt meg på fri uten lønn og tatt en dag med ungene, og det hadde jeg nok tenkt dagen før da det var meldt hvor jævlig det kom til å bli i dag. Kommer man ikke ut så kommer man ikke ut.. 

Anonymkode: 30dde...74c

Men han har trolig ikke to unger og er på randen til å bli utbrent, ei jobber i et helsevesen hvor man blir pissa på dag etter dag av politikere og utakknemlige mennesker som tror du er en superkvinne med femti hender og blære som aldri må tømmes. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
BobbySocks skrev (3 minutter siden):

Dramaqueen er vel å skulke jobb og attpåtil lure på hvorfor man ikke får lønn. :ler:

Hvordan skulker jeg? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hvorfor tar du ikke beina fatt og kommer deg til nærmeste buss-, trikk, bybane- eller t-baneholdeplass sånn at du kommer deg på jobb?

Anonymkode: b4c71...c21

Har du noen gang vært ute på landet hvor der ikke er buss eller trikk? Nei? Nei. Byfolk kan ta seg en bolle, som Navarsete så fint sa; DU VEIT IKKJE KVA DU SNAKKAR OM! 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvordan skulker jeg? 

Ikke fôr dronninga på tronen som tror hun vet best. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hvordan skulker jeg? 

Ikke lurer jeg på hvorfor heller, men om det var riktig. Og det har jeg sett at det var. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Nådeløs skrev (2 minutter siden):

Men han har trolig ikke to unger og er på randen til å bli utbrent, ei jobber i et helsevesen hvor man blir pissa på dag etter dag av politikere og utakknemlige mennesker som tror du er en superkvinne med femti hender og blære som aldri må tømmes. 

Jeg skjønner at jeg har blitt sitert av noen som er på krigsstien her 😝 ønsker deg lykke til med det humøret ;) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Altså dersom det var fullstendig nødssituasjon hadde jeg kanskje rukket å være på jobb etter flere timer. 
Det er helt urealistisk at alle må være hjemme. Det er ikke slik at jeg «valgte» det fordi det var enkelt men egentlig kunne jeg gått to min og vært på jobb. 

Vi forstår det.

Ingen bebreider deg for å ikke ha greid å finne en måte å komme på jobb på, vi bor i et langstrakt land med ulike muligheter til å finne løsninger.

Det du får kritikk for, er at du ikke forstår at du ikke får lønn. Det viser veldig liten forståelse for arbeidsgiver og samfunnet. 

Anonymkode: 94bec...fa5

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vi forstår det.

Ingen bebreider deg for å ikke ha greid å finne en måte å komme på jobb på, vi bor i et langstrakt land med ulike muligheter til å finne løsninger.

Det du får kritikk for, er at du ikke forstår at du ikke får lønn. Det viser veldig liten forståelse for arbeidsgiver og samfunnet. 

Det forstår jeg da at jeg ikke får. Jeg syns det er urimelig, men tro meg jeg har forstått det nå. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ja, vet om folk som sier de er syke på Dagfinn av festen dagen før, jeg som kun hadde en sykt barn dag i fjor før ikke bruke egenmelding nå. Skikkelig dårlig! 

Du har elendig arbeidsmoral og er en stor sutrepave! Du er ikke syk, og skal da selvfølgelig ikke bruke egenmelding. 

Anonymkode: 28169...bc8

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at jeg har blitt sitert av noen som er på krigsstien her 😝 ønsker deg lykke til med det humøret ;) 

Er i veldig godt humør, verre med folka i tråden her. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det forstår jeg da at jeg ikke får. Jeg syns det er urimelig, men tro meg jeg har forstått det nå. 

Det er det som betyr å ikke forstå, det at du synes det er urimelig. Da forstår du ikke. Du bare vet at det er sånn. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Du har elendig arbeidsmoral og er en stor sutrepave! Du er ikke syk, og skal da selvfølgelig ikke bruke egenmelding. 

Anonymkode: 28169...bc8

Jeg har da ikke brukt egenmelding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi forstår det.

Nja, noen forslo baki her at hun kunne gå på ski 2 mil med 2 små barn. Sånne kommentarer er bare dumme.. selv hadde jeg bare akseptert fri uten lønn og hatt en fin hjemmedag med ungene.. 😝 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Nådeløs skrev (Akkurat nå):

Er i veldig godt humør

🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er masse som er surt og bittert her i verden som vi ikke får gjort noe med. Mange arbeidsgivere river seg nok i håret av frustrasjon fordi at arbeidstakerne ikke kommer seg på jobb. Skal du syns noe er urimelig så får du klage på været som ødela dagen.. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

https://www.aftenposten.no/norge/i/MnqWQJ/ansatte-overnattet-paa-oslo-universitetssykehus-for-aa-rekke-skiftet?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR3wyr_fCGD3jnn-NdfsWz-OCnGplc9b10A4DiNnVhv56TaoWnrE8V7T2HU_aem_IUHuJ4FVB0I_LoBxa_BoLg

Nei, alle velger ikke å være hjemme. 

Anonymkode: 3aa8e...1f0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hvordan skulker jeg? 

Du er ikke på jobb når du burde. Hva kaller du det? Jeg kan godt bruke et annet ord, jeg kom bare ikke på et bedre.

En ting er å ikke komme seg på jobb, men jeg tror de fleste reagerer på det utrolige merkelige kravet om lønn. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er det som betyr å ikke forstå, det at du synes det er urimelig. Da forstår du ikke. Du bare vet at det er sånn. 

Ja og jeg skulle ønske det var annerledes. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...