AnonymBruker Skrevet 7. januar #1 Del Skrevet 7. januar Trenger å gå ned i vekt. Har fått en kostholdsplan med totalt ant kalorier pr dag. Fått beskjed av ernæringsfysiolog at jeg bør bruke en app til registrering av hva jeg spiser. Ble anbefalt lifesum, men der virker det som jeg må bet for å få en kostholdsplan for så å registrere ant kalorier...? Ønsker en gratis app hvor jeg kan bruke oppgitt plan som jeg allerede har men som gir meg en god oversikt om jeg ligger under eller over total inntaket pr dag. Anonymkode: 7ddbb...97c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #2 Del Skrevet 7. januar Bruker My fitness pal Anonymkode: 6dc3a...e54 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #3 Del Skrevet 7. januar Lifesum kan fint brukes uten +versjon. Anonymkode: d4c58...785 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #4 Del Skrevet 7. januar Du trenger ikke betale for lifesum, bare bruk gratisversjonen. Du går bare inn på måltidene og søker opp varen du skal logge og skriver inn. Anonymkode: d6b1e...dde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #5 Del Skrevet 7. januar Lifesum er super også som gratisversjon. Jeg har hatt betalingsversjonen nå et år, men den funker helt fint som gratis også. Anonymkode: f2222...a4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #6 Del Skrevet 7. januar Lifesum er fin Anonymkode: 8491f...a37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #7 Del Skrevet 7. januar Lifesum. Anonymkode: 61ffa...ad1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #8 Del Skrevet 7. januar Men jeg fikk ikke installert uten å oppgi påloggingsinfo. Kanskje jeg må søke på en gratis versjon Anonymkode: 7ddbb...97c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sminkebord Skrevet 7. januar #9 Del Skrevet 7. januar (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men jeg fikk ikke installert uten å oppgi påloggingsinfo. Kanskje jeg må søke på en gratis versjon Anonymkode: 7ddbb...97c Du må lage en bruker, der du legger inn navn, vekt, høyde osv. Det er også for at du skal kunne bruke lifesum på tvers av enheter. Gratis versjon fungerer veldig fint, eneste er at lifesum bestemmer antall kalorier etter hvor mye/raskt du ønsker å gå ned i vekt. edit: eller mente du at du må legge inn kortet? Endret 7. januar av sminkebord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #10 Del Skrevet 8. januar Hvis du har iPhone kan du også bruke en app som heter kaloridagbok Anonymkode: 4e812...c09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #11 Del Skrevet 8. januar Du kan få Lifesum 3 mnd for 199 nå. Anbefaler den appen! Har hatt den 1 år tidligere, man lærer masse om hvilke mat som er bra og dårlig feks. Går litt sport i å registrere maten og se hvor mye man har «lov» til å spise på kvelden.. Legger du inn trening/aktivitet tar den hensyn til det. Funker fint uten betaling, men får mer når man betaler. Lykke til ☺️ Anonymkode: 39933...351 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #12 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Du kan få Lifesum 3 mnd for 199 nå. Anbefaler den appen! Har hatt den 1 år tidligere, man lærer masse om hvilke mat som er bra og dårlig feks. Går litt sport i å registrere maten og se hvor mye man har «lov» til å spise på kvelden.. Legger du inn trening/aktivitet tar den hensyn til det. Funker fint uten betaling, men får mer når man betaler. Lykke til ☺️ Anonymkode: 39933...351 Hva som gjør at plussversjonen er verdt de kronene?😊om man ikke trenger oppskrifter? Anonymkode: 4d179...395 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #13 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hva som gjør at plussversjonen er verdt de kronene?😊om man ikke trenger oppskrifter? Anonymkode: 4d179...395 Man kan se hva man har spist av protein, karb, fett og balansere det. Man kan se hva som er bra eller dårlig med maten man spiser. Jeg vil bygge litt muskler, så er opptatt av å få i meg proteiner. Synes det er supert å bare kunne scanne strekoder! Brukte sen uten abb i begynnelsen, så hadde jeg med abb i mange mnd. Etter et opphold på nesten et år har jeg kjøpt abb igjen - blir rett og slett motivert av appen 🤓 Og jeg har den ikke for å slanke meg (er normal slank, men vil stramme opp), derimot sørger appen for at jeg spiser NOK. Og når jeg spiser nok og balansert har jeg null søtsug 😊 Anonymkode: 39933...351 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå