AnonymBruker Skrevet i går, 03:44 #1 Del Skrevet i går, 03:44 En uke sent, men la gå: Går vanligvis ikke ut på byen på nyttårsaften, men denne gangen var et unntak. Første gang jeg har opplevd at fremmede damer og menn dytter meg til side når de kommer gående mot meg på gaten. Er dette vanlig på nyttårsaften i større byer? Anonymkode: f21f8...ef9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:01 #2 Del Skrevet i går, 06:01 Ja, det er dytteleken som kun foregår på nyttårsaften i større byer. Hva tror du selv?? Anonymkode: bfbe8...cdf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:07 #3 Del Skrevet i går, 06:07 Det er sikkert en TikTok trend 😅 Synes det er mye av slike uansett tid på døgnet og alkohol inntak. Anonymkode: 5d96b...268 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:38 #4 Del Skrevet i går, 06:38 Tror det er de samme folkene som frekventerer festivaler. Har vært på festival og de er de ekleste, frekkeste og motbydelige egotisene som ikke nøler et sekund med å albue deg , spytte eller snøvle styggord. Har vært med på et par med venninner, men nå gidder jeg ikke mer pga rølpen og trengsel. Tror stikkordet er umodne, i utgangspunktet utrivelige folk som ikke tåler alkohol og blir enda mer utrivelig og mister sperrer, føler seg som dronning og tror de kan gjøre hva de vil Anonymkode: aaf7d...43e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:56 #5 Del Skrevet i går, 06:56 Nordmenn kan ikke feste uten fyll, og nyttårsaften er alle på fest. Og dette er ironisk nok den dagen i året folk har lov å bruke sprengstoff. Anonymkode: 044e6...e93 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #6 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Tror det er de samme folkene som frekventerer festivaler. Har vært på festival og de er de ekleste, frekkeste og motbydelige egotisene som ikke nøler et sekund med å albue deg , spytte eller snøvle styggord. Har vært med på et par med venninner, men nå gidder jeg ikke mer pga rølpen og trengsel. Tror stikkordet er umodne, i utgangspunktet utrivelige folk som ikke tåler alkohol og blir enda mer utrivelig og mister sperrer, føler seg som dronning og tror de kan gjøre hva de vil Anonymkode: aaf7d...43e Huff. Var de sånn mot alle, eller følte du det var rettet mer mot deg? Anonymkode: f21f8...ef9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #7 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, det er dytteleken som kun foregår på nyttårsaften i større byer. Hva tror du selv?? Anonymkode: bfbe8...cdf Jeg opplever ikke sånt ellers når jeg er ute på byen i helgene. Anonymkode: f21f8...ef9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #8 Del Skrevet 23 timer siden De logget av kg og tok seg en bytur... Anonymkode: 4f8c4...35b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #9 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Huff. Var de sånn mot alle, eller følte du det var rettet mer mot deg? Anonymkode: f21f8...ef9 Generelt mot alle, så folk kalle andre idioter fordi de ikke ville frasi seg sin plass og dermed havne lengre bak når bulldozerene skulle fram for enhver pris for å havne fremst på scenen, noen brukte albuene som "våpen". Ikke som i å slå, men som: når har du valget mellom å flytte deg eller få albuen min i fleisen/midjen. Folk rekker finger og det er megmegmeg. Jeg ble feilaktig beskyldt for å søle øl på noen, så da tok personen ølen ut av hånden min og kastet den ut. Jeg er hundre prosent ferdig med festival. Det minner mer om jungel enn sivilisasjon. De verste er faktisk kvinnene. Menn holder seg stort sett mer edru etter min erfaring. Damer drikker seg opp og oppfører seg som dolly duck på salg Anonymkode: aaf7d...43e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #10 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): En uke sent, men la gå: Går vanligvis ikke ut på byen på nyttårsaften, men denne gangen var et unntak. Første gang jeg har opplevd at fremmede damer og menn dytter meg til side når de kommer gående mot meg på gaten. Er dette vanlig på nyttårsaften i større byer? Anonymkode: f21f8...ef9 Hahahaha !! Det samme opplevde jeg en nyttårsaften. Dro til byen for å kjøpe noe på en seven eleven som var åpen (eneste som var åpent, tror jeg), og alle bare dyttet meg 😛 det var liksom ikke bare en eller to, men omtrent alle jeg passerte. Altså, for rrrrreals. Jeg blir ikke sånn når jeg drikker!! Da blir jeg ekstra obs på å unngå slikt. Det er veldig usympatisk oppførsel, forresten. Anonymkode: 03e06...ab5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #11 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): De logget av kg og tok seg en bytur... Anonymkode: 4f8c4...35b Ahhhh, så det var incelene som tenkte at "NÅ, hvis det ikke blir noe på meg NÅ, da..." Anonymkode: 044e6...e93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #12 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ahhhh, så det var incelene som tenkte at "NÅ, hvis det ikke blir noe på meg NÅ, da..." Anonymkode: 044e6...e93 Det var hovedsaklig damer som dyttet folk. Anonymkode: f21f8...ef9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #13 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (13 timer siden): Generelt mot alle, så folk kalle andre idioter fordi de ikke ville frasi seg sin plass og dermed havne lengre bak når bulldozerene skulle fram for enhver pris for å havne fremst på scenen, noen brukte albuene som "våpen". Ikke som i å slå, men som: når har du valget mellom å flytte deg eller få albuen min i fleisen/midjen. Folk rekker finger og det er megmegmeg. Jeg ble feilaktig beskyldt for å søle øl på noen, så da tok personen ølen ut av hånden min og kastet den ut. Jeg er hundre prosent ferdig med festival. Det minner mer om jungel enn sivilisasjon. De verste er faktisk kvinnene. Menn holder seg stort sett mer edru etter min erfaring. Damer drikker seg opp og oppfører seg som dolly duck på salg Anonymkode: aaf7d...43e Jøss, var de veldig unge? Uansett er dette møkkafolk. Anonymkode: f21f8...ef9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #14 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hahahaha !! Det samme opplevde jeg en nyttårsaften. Dro til byen for å kjøpe noe på en seven eleven som var åpen (eneste som var åpent, tror jeg), og alle bare dyttet meg 😛 det var liksom ikke bare en eller to, men omtrent alle jeg passerte. Altså, for rrrrreals. Jeg blir ikke sånn når jeg drikker!! Da blir jeg ekstra obs på å unngå slikt. Det er veldig usympatisk oppførsel, forresten. Anonymkode: 03e06...ab5 Da er vi to som opplevde det. Folk som gjør sånn når de drikker er antageligvis ikke greie ellers. Anonymkode: f21f8...ef9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå